کد خبر: ۶۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 07 July 2018

سرپرست فرمانداری زاهدان از تصویب یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای کاهش ترافیک در سال 96 خبر داد که 400 میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، شهوازی در شورای ترافیک استان افزود: با توجه به آماری که کمیسیون پلیس راهور ارائه داده است، 47 نقطه حادثه خیز در زاهدان اعلام شد که بر اساس مکاتباتی که پلیس راهور با شهرداری انجام داد 23 مورد اصلاح شد و بقیه در دست اقدام است.

سرپرست فرمانداری زاهدان در ادامه گفت: متاسفانه شهرداری زاهدان در سال های گذشته توجه خاصی به ترافیک نداشته است که امیدواریم امسال ترافیک اولویت اول شهرداری باشد.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده شورای ترافیک زاهدان بیان کرد: این شورا چهار جلسه برگزار کرده و 37 مصوبه به همراه داشته است، این مصوبات بین 40 تا 70 درصد تحقق پیدا کرده است که به دلیل کمبود اعتبارات آن گونه که برنامه ریزی شده بود تحقق پیدا نکرده است به همین دلیل قسمتی را به امسال موکول کردیم.

شهنوازی افزود: از محل اعتبارات راهنمایی و رانندگی در سال 96 مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون برای کاهش ترافیک مصوب شد اما اعتباری که تخصیص پیدا کرد 400 میلیون تومان بود و به دلیل کمبود اعتبارات نتوانستیم آن گونه که برنامه ریزی شده بود عمل کنیم.

وی افزود: برای نصرت آباد هم در سال گذشته 40 میلیون تومان اعتبار مصوب داشتیم اما کل مبلغ دریافتی دو میلیون تومان و بسیار کم بود. طبق برنامه ریزی های انجام شده از شهرداری خواستیم که از محل اعتبارات خود قسمتی را برای روان سازی ترافیک هزینه کند.

وی ادامه داد: امسال دو نفر کشته در خیابان دانشگاه زاهدان داشتیم که تجمع اعتراض آمیز مردمی را به دنبال داشت، در این باره اقدام هایی را انجام دادیم و توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم که امیدواریم بتوانیم این اقدام ها را برای دیگر خیابان ها هم اجرا کنیم تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار