معاون پارلمانی سپاه پاسداران با اعلام موفقیت‌آمیز بودن پروژه بارورسازی ابر‌ها در کشور گفت: این پروژه در زمستان ۹۶ و بهار سال جاری با موفقیت انجام شد و ادامه طرح در پاییز صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 07 July 2018

محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره پروژه بارورسازی ابرها که پیش از این مقرر شده بود خریداری و نصب تجهیزات آن از سوی سپاه پاسداران صورت گیرد، گفت: این پروژه در زمستان سال گذشته و بهار سال جاری اجرا و بارورسازی ابرها انجام شد که نتیجه مثبت داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه این پروژه با همکاری و هدف گذاری وزارت نیرو صورت گرفته و کار اجرای آن بر عهده سپاه پاسداران است، عنوان کرد: اجرای بارورسازی ابرها در مناطق خاصی از کشور همچون استان های زنجان، قزوین، مرکزی و برخی استان های دیگر بوده است.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ادامه کار  بارورسازی ابرها برای فصل پاییز صورت خواهد گرفت چرا که برای اجرای این طرح باید ابری در آسمان برای بارورسازی وجود داشته باشد.

به گزارش خانه ملت، پیش از این معاون پارلمانی سپاه از خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز برای بارور کردن ابرها بر روی هواپیما خبر داده و گفته بود که سپاه برخی از موادی که برای تزریق به ابرها جهت بارور کردن لازم است را خریداری کرده است که به رفع مشکل کم آبی در کشور کمک شایانی می کند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار