کد خبر: ۶۲۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 14 July 2018

به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، استورمی دنیلز یک بازیگر فیلم‌های مستهجن است که چندی پیش وکیلش از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شکایت کرد. پیش از آن دنیلز در اظهاراتی جنجالی فاش کرده بود که سال‌ها قبل با ترامپ با وجود متاهل بودن ارتباط جنسی داشته و اینکه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ از وکیل ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق سکوت و عدم افشای این رابطه پول دریافت کرده است.

افشاگری بازیگر فیلم‌های مستهجن کار دستش داد +عکس

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که استورمی دنیلز روز پنجشنبه توسط پلیس در یک باشگاه شبانه دستگیر شده است و این دستگیری توسط یک سری ماموران مخفی که به عنوان مشتری به این باشگاه شبانه رفته بودند صورت گرفته بوده است. مایکل آوناتی وکیل دنیلز پلیس را متهم کرد که یک عملیات فریب برای دستگیری او صورت داده است.

پلیس ابتدا اعلام کرد که دنیلز متهم به سه فقره جرم شده که هر یک تا شش ماه مجازات حبس را می‌تواند برای او در پی داشته باشند، اما مقام‌های قضایی اعلام کردند که پرونده علیه وی را به دلیل وارد نبودن موارد جرایم اعلامی از سوی پلیس کنار گذاشتند و وی آزاد شده است.

با این حال وکیل وی خواهان تحقیقات درباره این دستگیری شده و فاش کرده ماموران پلیس مخفی که در باشگاه شبانه به عنوان مشتری وارد شده و او را دستگیر کرده‌اند از حامیان سرسخت دونالد ترامپ هستند و مطالب آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی کاملا گواه این مسئله است.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار