کد خبر: ۶۳۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 17 July 2018

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان گفت: 6 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت در سه ماهه نخست امسال در مراکز سوختگیری هواپیمایی سیستان و بلوچستان عرضه شده است.

کورش بالادست روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عرضه سوخت هواپیمایی در سه ماهه نخست امسال در سیستان و بلوچستان نسبت مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.
وی افزود: این مقدار سوخت به منظور تامین نیاز پروازهای داخلی و خارجی سیستان و بلوچستان در فرودگاه های زاهدان، زابل و چابهار عرضه شده است.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان هزار و 83 فروند پرواز در این مدت در فرودگاه های استان انجام شده که در مقایسه با سه ماهه نخست سال قبل تغییری نداشته است.
بالادست همچنین مقدار سوخت عرضه شده به پروازهای داخلی و خارجی از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را حدود چهار میلیون لیتر ذکر کرد.
وی ادامه داد: 784 فروند پرواز در سه ماهه نخست امسال در فرودگاه های زاهدان و زابل انجام شده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی و وسعت زیاد از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به 2 منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است و در مجموع سه مرکز سوختگیری هواپیمایی تحت پوشش این مناطق در استان وجود دارد.
شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار