فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین عامل اصلی پرونده تجاوز به عنف ایرانشهر در شهرستان بجنورد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 25 July 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت با اعزام یک تیم مجرب از ماموران آگاهی سیستان و بلوچستان به استان خراسان شمالی و با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان بجنورد چهارمین عامل اصلی پرونده تجاوز به عنف ایرانشهر دستگیر شد.
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان پیش از این آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش دشمن برای بازی با مسائل قومیتی، اجتماعی و مذهبی بیان داشت که دشمن برای آسیب‌رسانی به وحدت ملی ما سرمایه‌گذاری کرده است و باید بسیار هوشیارانه رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از دستگاه قضایی در برخورد مناسب با چند پرونده مهم اخیر در سیستان و بلوچستان افزود بنا به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله) نباید کاری کرد که به حیثیت دستگاه قضایی خدشه وارد گردد.

حضرت آیت‌الله سلیمانی با اشاره به حادثه ایرانشهر بیان داشت درین موضوع فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیردو از ربایش و تجاوز به دخترش در مسیر بازگشت به منزل توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خبر می‌دهد که موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران و کارآگاهان اداره آگاهی قرار می‌گیرد و با همکاری دستگاه قضایی در حداقل زمان خودرو کشف و متهم دستگیر می‌شود.

ایشان ادامه داد با توجه به کشف ۴ نقاب مشکی از خودروی مذکور، تشخیص کارآگاهان بر این است که متهمین ۴ نفر هستند که در این خصوص دو نفر دستگیر می‌شوند، ولی با اعلام این خبر از تریبون نماز عید فطر، دو متهم دیگر متواری می‌شوند که البته تلاش‌های جدی برای دستگیری آنها در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آمار ۴۱ مورد تجاوز افزود که بعد از آنکه اعلام شد هرکس مورد تجاوز بوده است می‌تواند برای شکایت مراجعه کند، تنها ۳ نفر آمده‌اند و این بیانگر ناصحیح بودن آمار بیان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار