به قلم سعید غفاری
متن نامه شما به رئیس جمهور محترم را چند باری مطالعه کردم و از فحوای متن و سخنان اعتراضی شما بر می آید که کمی احساسی با موضوع برخورد کرده اید و یا به دنبال روزنه ای جهت فرار رو به جلو هستید! البته اینکه احساس گناه کرده و از مردم عذر خواهی نمودید جای تامل دارد و این نکته را به ذهن متبادر می کند که به سهم و وظایف خود در وضعیت نابسامان استان واقف هستید اما آن را انکار میکنید ، هر چند جای خالی نام برخی از جوانان فعال شما در ذیل نامه خالی بود!!!
کد خبر: ۶۳۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 29 July 2018

تابناک سیستان و بلوچستان : سعید غفاری از فعالین اجتماعی منطقه سیستان در یادداشتی کوتاه به نقد نامه ای با عنوان جمعی از جوانان اصلاح طلب به رئیس جمهور پرداخت .

متن این یادداشت بدین شرح است :

خر را یک ور سوارید؟!!

بسمه تعالی
محضر جوانان اصلاح طلب استان سیستان و بلوچستان.

با سلام و احترام
بنده اساسا به جدل سیاسی و قلم فرسایی در این زمینه علاقه ای ندارم اما نکاتی در نامه شما به رئیس جمهور جهت تغییر استاندار استان سیستان و بلوچستان و انتقاد از عملکرد ایشان مستتر بود که با توجه به عدم پاسخگویی جناب دکتر روحانی و همچنین نپرداختن دیگر عزیزان به آن لازم دیدم چند سطری ترقیم نمایم.

متن نامه شما به رئیس جمهور محترم را چند باری مطالعه کردم و از فحوای متن و سخنان اعتراضی شما بر می آید که کمی احساسی با موضوع برخورد کرده اید و یا به دنبال روزنه ای جهت فرار رو به جلو هستید!

البته اینکه احساس گناه کرده و از مردم عذر خواهی نمودید جای تامل دارد و این نکته را به ذهن متبادر می کند که به سهم و وظایف خود در وضعیت نابسامان استان واقف هستید اما آن را انکار میکنید ، هر چند جای خالی نام برخی از جوانان فعال شما در ذیل نامه خالی بود!!!

جالب است که با استخدام واژه ها می خواستید صورت مسئله نارضایتی اجتماعی از عملکرد خودتان را پاک کنید و با مطالبه تعویض ماشین امضاء که احتمالا اکنون از نظر شما خوب امضاء نمی کند ، با رویکرد مشمئز کننده ای فرار رو به جلو داشته باشید.

در عملکرد ضعیف دولت مورد حمایتان چه در سطح کشور و چه در سطح استان که به گفته خودتان تمام تلاش خود را برای استقرار آن نمودید هیچ شکی نیست و بدنه اصلاحات در استان به خوبی می داند که جناب اوسط هاشمی نتوانست در مقابل سهم خواهی طیفی از نقش آفرینان سیاسی اصلاحات در مرکز و جنوب استان بایستد اما اکنون همان طیف و همان افراد و ایادی تحت امرشان وقتی موج نارضایتی اجتماعی از عملکرد اصلاح طلبان در استان و کشور را دیدند دست به دامان واژه ها شده و با عذر خواهی و استخدام واژه ها می خواهند فردی را از سمتش برکنار و فرد دیگری را جایگزین او کنند تا هم از پاسخگویی به مردم فرار کنند و هم گناه ناکارآمدی جریان خود را گردن کسی دیگر بگذارند و به قول پیشینیان « خر را یک ور سوارند »که هرجا مشکلی پیش آید به سرعت از خر پیاده شوند!!!

ممکن است این رفتار ها چند صباحی میز و صندلی را نصیب افراد مورد نظر شما کند اما دور نیست روزی که دست مدعیان اصلاح طلبی نیز رو شود و از طرف جامعه محکوم و منفور گردند.

فعالان سیاسی به درستی درک کرده اند که مشکل ما تنها یک شخص نیست بلکه همان افرادی است که سنگ خدمت به مردم در سنگر اصلاحات را به سینه میزنند و در عمل خدمتی در کار نیست!

حال که به لطف مصوبه مجلس در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان در سمت استانداری دیر یا زود فرد مغضوب علیه تغییر خواهد کرد و شخص دیگری توسط همان هیاتی که رای به انتصاب جناب آقای محبی دادند که نوشته اید «به واقع ایشان صرفاً استاندار یک جریان مشخص و مارک دار مخالف دولت هستند» انتخاب خواهد شد توصیه میکنم تمام ظرفیت خود را برای برون رفت از این وضعیت بغرنج جریان اصلاح طلب در استان به کار گیرید و همان گونه که جمله« کار دولت قبل است» بالاخره از گویش شما حدف شد همت بگمارید و افرادی را معرفی و منصوب کنید که ابتدا مارک نداشته باشند و دوم شما را مجددا مجبور به عذر خواهی نکند!

و ما هم طبق فرمایش رهبری عزیز از دولت مستقر حمایت میکنیم اما چک سفید امضاء هم نخواهیم داد!

در خدمت به مردم موفق باشید.
سعید غفاری مقدم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار