کد خبر: ۶۳۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 31 July 2018

وکیل‌مدافع حمید بقایی از بازگشت موکلش بعد از ۵ روز مرخصی درمانی به زندان اوین خبر داد.

مهران عبدالله‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: حمید بقایی به منظور درمان به مدت ۵ روز برای درمان به مرخصی آمده بود که صبح امروز با همراهی محمود احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.

وی با اشاره به مرخصی ۵ روزه حمید بقایی، گفت: ظاهراً به ایشان اعلام شده که با تمدید این مرخصی موافقت می‌کنند که بتواند کارهای درمانی‌اش را انجام دهد اما وی مجدداً روز پنجم به زندان اوین بازگشته است.

وکیل مدافع معاون اجرایی دولت دهم در رابطه با درخواست اعاده دادرسی مجدد موکلش گفت: درخواست اعاده دادرسی قبلی که ارایه کرده بودیم پذیرفته نشد و درخواست اعاده دادرسی مجدد نیز ارایه نکردیم.

عبدالله‌پور درباره وضعیت موکلش گفت: حمید بقایی در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیت‌اش است و تلاش می‌کنیم که بی‌گناهی ایشان ثابت شود.

بر اساس این گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، اعلام کرد پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و وی به زندان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار