سردار ایزد خواه پیما فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور با همراهی علیرضا بابایی مدیر کل زندان های استان از زندان مرکزی زاهدان بازدید کرد .
کد خبر: ۶۳۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 01 August 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار ایزد خواه پیما با حضور در زندان زاهدان از طرح های امنیتی و ساخت و سازهای این زندان بازدید نمود و در جریان اقدامات انجام شده به منظور ارتقای امنیت فیزیکی زندان قرار گرفت .
فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور همچنین با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه زندان زاهدان از امکانات رفاهی و برنامه های آموزشی فرهنگی و تفریحی که برای سربازان وظیفه مهیا شده است بازدید نمود. و با سربازان وظیفه حاضر در یگان به گفت و شنود پرداخت .
ایشان در جمع سربازان وظیفه زندان زاهدان با اشاره به تقدس خدمت سربازی گفت : دوران خدمت سربازی ایام خدمت به جامعه ، میهن و نظام است وهمین عامل به آن تقدس می بخشد چرا که در پرتو سختی که سرباز در این ایام تحمل می کند جامعه امنیت پیدا می کند . از طرفی این ایام فرصتی است تا سرباز در آغاز دوره جوانی به شکل دادن شخصیت خود بر اساس نظم و انضباط نظامی بپردازد و ثمره اش را در ادامه زندگی ببیند .
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور با تقدیر از اقدامات انجام شده جهت رفاه سربازان وظیفه گفت : برنامه های آموزشی اعم از نظامی و فرهنگی و اعتقادی در فضای مطلوبی که ایجاد شده کمک می کند تا سربازان وظیفه از آسیب های اجتماعی مصون بمانند و به عنوان یک نیروی توانمند در خدمت سازمان و پس از پایان خدمت سربازی در خدمت جامعه و خانواده قرار گیرند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی نبی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سر باز خوبی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار