کد خبر: ۶۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 09 August 2018

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: بنده دنبال رأی و اقدامات پوپولیستی نیستم و معتقدم هنر دولت جذب افراد و منتقدان است اما هربار انتقاد کنم می‌شوم یک فرد پوپولیست!

‌به گزارش ایسنا،‌احمد مرادی در پنجمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان اظهار کرد: دولت و تمامی قوا و شاکله نظام حمهوری اسلامی دو وظیفه مهم دارند، نخست ارائه خدمات عمومی به مردم و دیگری ایجاد نظم و انضباط عمومی در جامعه.

وی با بیان اینکه در کشورمان وقتی صحبت توسعه سیاسی می شود به دنبال احزاب می رویم اما ثابت شده هیچ یک از جناح های سیاسی به خوبی خواسته های مردم و انتظارتشان را بیان نمی کنند، افزود: متاسفانه حقوق شهروندی در طول این سال ها مغفول مانده است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجلس، احساس کرد حقش ضایع شده و نامه ای به رئیس مجلس زد، رئیس جمهوری که مجری قانون است می داند چه میزان از حقوق شهروندان کشورش ضایع شده اما حاضر نیست اشاره ای به آن کند.

مرادی با اشاره به اینکه در هرمزگان در دو جلسه مفصل با رئیس جمهور اعلام کردم که مردم هرمزگان قانون گریز نبوده و محجوبند اما مردمی که این میزان قانون شناس و با نظام جمهوری اسلامی همواره هستند، این رویه فعلی حقشان نیست، اضافه کرد: فولاد مبارکه اصفهان زاینده رود را خشک کرد به خاطر لجاجت یک استان که این صنعت به هرمزگان نیاید در گذشته و امروز پی به اشتباهاتشان برده اند.

وی با بیان اینکه ملاحظات استانی باید دیده شود و مشکلات استان ها به خوبی بررسی شود، تصریح کرد: چرا به نزدیکان دولت در هرمزگان بها داده نشده و امروز مشخص نیست کجا هستند، در حالی که برخی افراد حتی در قامت وزیر می توانستند، از سوی دولت برگزیده شوند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه بنده سیاسی نیستم و به دولت خاصی تعلق ندارم، عنوان کرد: بنده دنبال رأی و اقدامات پوپولیستی نیستم و معتقدم هنر دولت جذب افراد و منتقدان است اما هربار انتقاد کنم، می‌شوم یک فرد پوپولیست!

مرادی بیان کرد: باید سهم استان ها از مازاد درآمد مالیات هایشان داده شود؛ مگر استاندار با کدام سرمایه می تواند پروژه افتتاح کند؟

وی با بیان اینکه بارها گفته ام کشتی های چینی در استان های جنوبی ناجوانمردانه پدر صیادان بومی را درآورده است، اظهار کرد: ماهی همواره سر سفره مردم هرمزگان بوده است اما امروز ماهی کجاست و مردم چطور ماهی کیلویی خدا تومان خریداری کنند؟

لهام امین زاده، دستیار سابق رئیس جمهور در فرهنگ شهروندی اضافه کرد: دغدغه خانم امین زاده، دستیار سابق رئیس جمهور در فرهنگ شهروندی در خصوص رعایت حقوق شهروندی غنیمتی است اما باید دولت ها بدانند که همواره حق مردم هرمزگان تضییع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار