کد خبر: ۶۴۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 13 August 2018

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه چابهار از امروز لغایت 20 مرداد ماه آغاز شده است.

به گزارش تابناک به نقل از روبط عمومی دانشگاه بین‌المللی چابهار، ارسلان دژکام اظهار کرد: دانشگاه بین المللی چابهار برای سال تحصیلی 97- 98 در مقطع کارشناسی در رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی معدن، مهندسی معماری، زبان و ادبیات انگلیسی، اقتصاد، مدیریت امور بانکی، و مدیریت صنعتی با تخفیف 40 درصد شهریه تا پایان دوره تحصیلی دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه بین‌المللی چابهار

ایشان افزودند، امسال دو رشته حقوق و علوم تربیتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه دایر شده است. محتوای درسی این رشته ها با همکاری هیات علمی استادیار تمام وقت و همکاری اساتید معتبر داخلی برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار افزود: برگزاری تورهای علمی- سیاحتی، آموزش‌های کوتاه مدت و حرفه ای در مرکز آموزش‌های تخصصی، حضور در دوره های کارورزی در دانشگاه های خارجی طرف تفاهم با دانشگاه، مشاوره ثبت اختراع داخلی و خارجی توسط دفتر ثبت پتنت دانشگاه از جمله امکانات این دانشگاه است.

وی افزود: همکاری های بین المللی این دانشگاه شامل دوره های مشترک با دانشگاه نبریخا اسپانیا، مدیریت کسب و کار- گرایش گردشگری، حقوق تجارت بین الملل، دوره های مشترک با موسسه ملی طراحی هند در زمینه طراحی بازی های رایانه ای و طراحی انیمیشن، امکان ادامه ی تحصیل در دانشگاههای معتبر خارجی همکار با دانشگاه بین المللی چابهار و ارتباط با فضای کار بین المللی ازطریق دفتر صادرات خدمات فناوری دانشگاه می باشد. این دانشگاه با دانشگاههای معتبر چین، هند و اسپانیا تفاهمنامه همکاری دارد. بهره گیری از اساتید خارجی معتبر در ارائه محتوای درسی و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاههای طرف تفاهم، از جمله ظرفیت‌های همکاری بین المللی دانشگاه است.

ایشان خاطر نشان ساخت، امکانات لوکس اقامتی این دانشگاه در میان تمامی خوابگاههای دانشجویی کشور منحصر بفرد می باشند. دسترسی به شبکه کارآفرینی و ارتباط با صنایع مستقر در بندر راهبردی چابهار از طریق مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه، مزیت ویژه ای است که می‌تواند دغدغه دانش آموختگان دانشگاه برای اشتغال را رفع نماید. این دانشگاه با بهره گیری از متخصصین حوزه صنعت و کارآفرینی، دوره های متنوع راه اندازی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری را ارائه می نماید.

وی گفت: رشته‌های کارشناسی این دانشگاه، به قرار زیر است:

علوم تربیتی 32674

حقوق           31993

مهندسی عمران   31085

مهندسی کامپیوتر   31084

مهندسی معدن 31085

مهندسی معماری 31086

زبان و ادبیات انگلیسی 30552

اقتصاد       32673

مدیریت امور بانکی   32675

مدیریت بازرگانی   32676

مدیریت صنعتی   32677

لازم به ذکر است دانشگاه بین المللی چابهار که به همین نام از سال ۱۳۸۱ در منطقه آزاد چابهار شروع به فعالیت نموده است، در دفترچه انتخاب رشته با عنوان «دانشگاه غیرانتفاعی چابهار» ذکر شده است. داوطلبان لازم است دقت داشته باشند دانشگاه غیرانتفاعی چابهار به دلیل ماهیت همکاری با دانشگاههای معتبر خارجی، به عنوان دانشگاه بین المللی چابهار شناخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار