کد خبر: ۶۴۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 16 August 2018

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاش گفت: در راستای حمایت از مردم و پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان و کمک به حذف صف های طویل بنزین کارت های سوخت غیرمجاز در این شهرستان باطل می شوند .

محمد احمدی بولاغ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در نشست اعضای کمیته سوخت و نشست اعضای شورای تامین شهرستان خاش بر ضرورت اجرای برنامه های کنترلی و نظارتی بر عملکرد جایگاهها و نیز استفاده از توان دستگاهها برای برخورد با متخلفان حوزه سوخت تاکید شده است .

وی اظهار داشت: در مباحث نظارتی متاسفانه شاهد بعضا تخلفاتی هستیم که برخی از افراد تلمبه چی و برخی از شهروندان مسبب آن هستند و به دنبال آن نارضایتی های مردمی پدید می آید .

احمدی بیان کرد: از ظرفیت سپاه و بسیج و سربازان گمنام و کارشناسان ادارات و نهادها و شوراها و کارشناسان و بازرسان شرکت نفت و تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان بهره خواهیم برد و اگر ضرورتی پیش بیاید شرایط برای کدینگ کردن جایگاهها فراهم می باشد .

وی از اقشار مختلف مردم خواست: در جهت احترام گذاشتن به حقوق دیگران باید به حق خود قانع باشند و از دامن زدن به تخلفات حوزه سوخت و تشکیل صف های طولانی بنزین در مقابل جایگاهها اجتناب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار