مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از محکومیت عامل قاچاق نوشیدنی های خارجی در شهرستان مهران به پرداخت200میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 18 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت اله بیرانوندی در گفتگو با خبرنگار ما   اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مهران  در حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور مهران _ملکشاهی به یک دستگاه خودروی عبوری مشکوک شدند و در بازرسی از آن  10نوع از انواع نوشیدنی های خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد:با دستور علی طهماسبی پور ،رئیس اداره تعزیرات مهران  و پرونده ای در این خصوص ثبت و تشکیل گردیدکه  در شعبه ویژه قاچاق به تصدی ریاست محترم اداره مذکور ، تحت رسیدگی قرار گرفت .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت : در جریان رسیدگی و با اخذ دفاعیات و بررسی اوراق پرونده نهایتا تخلف انتسابی متهم احراز شده و شعبه ویژه تعزیرات حکومتی مهران طی دادنامه ای  دستور توقیف خودرو متهم  پرونده  صادر گردید .

بیرانوندی افزود: در ادامه متهم این پرونده پس از رسیدگی قضایی علاوه بر ضبط کالای قاچاق مکشوفه  به مبلغ 200 میلیون ریال  جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که  این حکم  در مرحله اجرای قرار گرفته است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار