سخنگوی شورای شهر تبریز:
سخنگوی شورای شهر تبریز از انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز در جلسه فردا این شورا خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه‌ای برای تغییر شهردار وجود ندارد اما شورا ایراداتی به شهرداری و عملکرد آن گرفته است.
کد خبر: ۶۴۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 18 August 2018

کریم صادق‌زاده اظهار کرد: فردا یکشنبه، بیست‌ و هشتم مردادماه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در جلسه فردا برنامه‌ای مبنی بر تصمیم‌‌گیری برای ماندن یا نماندن شهردار تبریز در برنامه کاری وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با تاکید به اینکه در حال حاضر شهردار تبریز مورد تائید اکثریت اعضای شورای شهر تبریز است، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شهردار تبریز مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری و بهره‌گیری از ابزارهای شفافیت در برگزاری مناقصه و قراردادها و مسائل مهم است.

وی ادامه داد: البته هر فردی می‌تواند معایب و محاسنی داشته باشد که ایراد شورای شهر تبریز به شهردار نیز انتخاب افراد بوده است که امیدواریم در انتخاب‌های بعدی با ظرافت و دقت جلو رود.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: انباشت نیروی انسانی باعث کاهش بهره‌وری در شهرداری شده است به طوریکه الان در شهرداری در یک اتاق ۷ نفر با ۷ مدل قرارداد کار می‌کنند که باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کرد.

وی افزود: از طریق فراکسیون کارگری طرح جامعی برای یکسان‌سازی قراردادهای پرسنلی ارائه خواهد شد.

صادق‌زاده متذکر شد: در کل تغییر شهردار تبریز شایعه است و آقای شهین‌باهر به کار خود با قدرت هر چه تمام ادامه خواهد داد.

وی در تشریح دستور کار بعدی جلسه شورای شهر تبریز بیان کرد: رسیدگی به نامه فرماندار تبریز در خصوص مفاد برخی مصوبات و بررسی اساسنامه سازمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله برنامه‌های دیگر جلسه فردا خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تبریز اضافه کرد: هفته گذشته جلسه فوق‌العاده در خصوص ادغام دو سازمان فرهنگی و ورزشی با یکدیگر به علت دیر رسیدن اعضای شورای شهر تبریز تشکیل نشد که این موضوع در جلسه فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید به لزوم تعامل و همکاری بین اعضای شورای شهر برای جلو بردن کارهای شهری بیان کرد: باید این تعامل جهت منافع مردم باشد.

صادق‌زاده اضافه کرد: اعضای شورای شهر تبریز نباید وارد سیاست کاری در شورای شهر شوند چراکه مسائل سیاسی جای خود را داشته و مسائل شهری بالاتر از هر مسائل دیگر برای شورای شهر تبریز است.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :