سازمان اطلاعات سپاه سلمان خبر داد:
سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان طی بیانیه ای از تشکیل تیم های ویژه و تخصصی شناسایی و مبارزه با محتکران بازار خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 19 August 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان طی بیانیه ای اعلام کرد: در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا مبنی بر برخورد جدی با محتکران بازار و تاکید فرماندهی محترم سپاه پاسداران سیستان وبلوچستان، تیم‌های تخصصی رصد و پایش بازار در سطح استان توسط پاسداران‌گمنام سازمان اطلاعات تشکیل شد.

این بیانیه می افزاید: در این‌تیم ها از بهترین و زبده ترین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه بهره گرفته شده تا بتوانیم با کمک شما شهروندان گرامی، گام‌های موثری جهت برخورد با محتکران و زالوصفتانی که با استفاده سوء از شرایط موجود، خون مردم را در شیشه کرده اند برداریم.

به همین منظور پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان بر خود واجب دانستند تا مانع فعالیت آزادانه مفسدان اقتصادی و سودجویان بازار شوند که در این راه قطعاً کمک و مساعدت شهروندان ضمن همکاری با این سازمان، مسیر ارتزاق ساده و سهل مردم و فراهم‌کردن فضای روانی آرام را فراهم می کند.

به همین جهت شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سپاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر احتکار و وجود انبارهای کالای احتکار شده می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار