کد خبر: ۶۵۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 04 September 2018

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با انتقاد از همکاری ضعیف بانک ها گفت: برخی بانک ها با ایجاد بروکراسی شدید اداری در پیش روی کارآفرینان و متقاضیان تسهیلات آنان را مجبور به صرف نظر از دریافت تسهیلات می کند.

نبی بخش داودی در حاشیه نشست کمیته اشتغال این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سیاست های نظام و دولت با همکاری همه دستگاه‌ها، بانک‌ها و مردم محقق می شود، افزود: اگر می خواهیم در تولید و اشتغال شاهد رونق باشیم، باید از سخن درمانی بیرون آمده و در عمل نشان دهیم که به فکر معیشت مردم هستیم.
وی سخت گیری های بی مورد بعضی از بانک ها را محکوم و آنها را به رعایت مصوبات آخرین جلسه شورای اشتغال استان با حضور رضوی معاون رئیس‌ جمهوری و استاندار و دیگر اعضای استانی در چابهار، مکلف کرد.
فرماندار ایرانشهر به روسای بانک هایی که از اجرایی کردن مصوبات کمیته خودداری کنند هشدار داد و تصریح کرد: برای ادامه خدمت مدیران این قبیل بانک ها در شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد.
ایرانشهر واقع در 337 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از قطب های صنعتی و کشاورزی این استان محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار