مصرف دو فرآورده نفتی بنزین و نفتگاز در منطقه زاهدان در بازه زمانی پنج ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافت
کد خبر: ۶۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 04 September 2018
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اعلام این خبر افزود در پنج ماهه اول امسال ۳۳۳ میلیون لیتر بنزین و ۳۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در منطقه توزیع شده که هر کدام از این فرآورده ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه زاهدان همچنین مقدار کل فرآورده های توزیع شده در این مدت را ۹۲۷ میلیون لیتر اعلام نمود و گفت: این مواد سوختی شامل بنزین، نفتگاز (نیروگاهی و غیر نیروگاهی) ، نفت سفید ، نفت کوره و سوخت هواپیمایی می باشد که در زاهدان و نواحی تابعه( زابل، خاش، سراوان) توزیع شده است.
وی میانگین توزیع فرآورده های نفتی در ۱۵۵ روز سال ۹۷ تا پایان مرداد ماه را روزانه ۵ میلیون و ۹۸۳هزار لیتر ذکر نمود و از روند رو به رشد مصرف در ماه های اخیر خبر داد.
مدیر منطقه زاهدان، افزایش قاچاق سوخت و ورود کارتهای سوخت مهاجر از سایر استان های کشور را دلیل اصلی افزایش مصرف بنزین و نفت گاز در منطقه عنوان نمود.
وی بازدید از مجاری عرضه سوخت، توزیع سوخت به نرخ تعادلی به شرکت های مرزنشین ، راه اندازی سامانه بارنامه برخط جهت کنترل محموله های سوخت ، اجرای کدینگ کارت های سوخت در سراوان و لزوم استفاده از دوربین های «آی پی» در جایگاه های سوخت را از جمله اقدامات شرکت در زمینه جلوگیری از توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی عنوان نمود.
او پدیده قاچاق سوخت را یک آفت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برشمرد و ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه های نظارتی، حمایتی و فرهنگی استان ، خواستار پیشگیری و مقابله جدی با این معضل چند بعدی و مخرب شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
آقای مسوول محترم جون قاجاق بنزین زیاده باید کارت سوخت جایگاهها جمع بشه ومردم در زحمت باشن با کدوم منطق این دستور را صادر کردین ؟ !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار