امام جمعه شهر علی اکبر مطرح کرد
امام جمعه علی اکبر در ادامه به بیان مشکلات این شهر پرداخت و گفت : مردم در رنج بسیاری هستند ، کسانی را داریم که بیش از 150 قرص نان به نانوایی ها بدهکار هستند !
کد خبر: ۶۵۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 26 September 2018

تابناک :روز گذشته نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان امام جمعه محترم شهر علی اکبر با جمعی از اصحاب رسانه حوزه سیستان برگزار شد.

به گزارش تابناک از زابل امام شهر علی اکبر در جمع خبرنگاران سیستان بیان کرد: مهمترین وظیفه خبرنگار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح، فرهنگ سازی و مطالبه گری حقوق مردم می باشد.

 حکایت خانواری که 150 قرص نان به نانوایی بدهکار است

 

شهری با حدود ۷هزار نفر جمعیت درمانگاه شبانه روزی و داروخانه ندارد

امام جمعه علی اکبر در ادامه به بیان مشکلات این شهر پرداخت و گفت : مردم در رنج بسیاری هستند ، کسانی را داریم که بیش از 150 قرص نان به نانوایی ها بدهکار هستند !

وی افزود : شهری با حدود ۷هزار نفر جمعیت درمانگاه شبانه روزی و داروخانه ندارد، حتی تجهیزات در حد بخیه زخم یک بیمار ندارد

یکی از مشکلات اساسی این است که شهر علی اکبر در بخش درمان در شهرستان هامون مظلوم واقع شده و در خدمات رسانی تبعیض قائل می شوند و این مدیریت دچار سیاسی کاری است.

شهر علی اکبر پتانسیل های خوبی دارد که می تواند شهر را متحول کند. اماکن تاریخی و گردشگری مانند شهرسوخته، کوه اوشیدا و تالاب بین المللی هامون دارد اما در سال گردشگری چه اقداماتی در سیستان انجام شده است؟

مسئولین فرصت خدمت را غنیمت بشمرند

حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان افزود: رسانه امروز با صداقت و برای رضای خدا قلم بزند به دور از نگاه جریانی و سیاسی برای خدمت مردم عمل کند و باید اقدامات انجام شده مسئولین را منتشر کند و کم کاری و کوتاهی یک مسئول را بیان و نقد کند.

مردم از نمایندگان محترم مجلس انتظار دارند در بین مردم حضور داشته باشند و عملکرد خودشان را گزارش بدهند اگر مسئولی دربین مردم حضور ندارد قطعا یک جای کارش مشکل دارد.

مسئولین فرصت خدمت را غنیمت بشمرند. در سفر وزیر کشور بازگشایی گذرهای مرزی و سهمیه سوخت مرزنشینی قول داده شد که انجام شود. چه کسانی مانع این اقدامات شده اند که مردم بهره مند نشوند؟

 

در پایان این نشست خبری آقای محسن عباسیان عضو هیات تحریریه پایگاه خبری سیستان فراموش شده طی حکمی بعنوان مشاور رسانه ای امام جمعه شهر علی اکبر منصوب و همچنین از اصحاب رسانه تقدیر شد.

حکایت خانواری که 150 قرص نان به نانوایی بدهکار است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار