طی شش ماه نخست امسال روی داد
مدیر فرودگاه سیستان و بلوچستان درباره وضعیت پروازها به عتبات عالیات در سال 96 نسبت به سال جاری گفت: سال گذشته جمعا 68 پرواز ورودی و خروجی به عتبات داشتیم، ولی سال جاری 14 پرواز تاکنون انجام شده است و با کاهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.
کد خبر: ۶۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 28 September 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حسن اعرابی مقدم با اشاره به مقایسه تعداد مسافران در سال 96 و 97 افزود: در 6 ماه نخست سال 96 تعداد ورودی مسافران 5161 نفر و خروجی 4983 بوده است و در سال جاری این تعداد به 1139 مسافر ورودی و 938 نفر خروجی کاهش یافته است. 

این مدیر فرودگاهی در ادامه با اشاره به تاثیر وضعیت فعلی ارزی در کشور در کاهش پروازها توضیح داد: وضعیت پروازها با توجه به تلاطم های بازار ارز متغیر شده است و گرانی رفت و آمد این دسته پروازها را نیز از خود متاثر کرده است. 

وی با بیان وضعیت خدمات دهی به سفرهای عتبات گفت: با وجود آنکه این فرودگاه آمادگی تجهیزاتی و زیرساختی نسبت به پروازهای خارج و پرواز به عتبات را دارد، ولی این پروازها در سال جاری تقریبا قطع شده است و البته نباید از نظر دور داشت که برخی از هموطنان هم تمایل به سفر از طریق پیاده روی به عتبات را دارند. 

اعرابی مقدم اضافه کرد: تقریبا همه خدمات سال گذشته مانند سرویس های پزشکی و اورژانس مستقر و خدمات دهی در سالن های فرودگاهی امسال هم ارایه می شود و موضوع جدید ایجاد کانتر پرداخت عوارض خروج از کشور است که در فرودگاه به صورت الکترونیکی انجام می شود. همچنین بهسازی سالن های نمازخانه، سرویس های بهداشتی و سالن های ورودی خارجی و نیز تعویض دیوار پوش سالن های ورودی خارجی نیز از کارهای تازه ای است که در بخش های مختلف فرودگاه انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
آقای دولت، کلاهت رو بذار بالاتر،این عتبات و زیارت حضرت حسین علیه السلام آرزوی خیلی هاست که به دلیل سو مدیریت جنابعالی دارید ازشون میگیرید و این آرزو رو اگر به کور ببرن مدیونید
عاشق حسین ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
ترسم بر دلم بماند ارزوی کربلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار