مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای امسال دو هزار و 65 پرونده تخلف قاچاق سوخت در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و از این تعداد به دو هزار و 49 پرونده رسیدگی و مختومه شد.
کد خبر: ۶۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حیدر میرزایی با اشاره به میزان محکومیت قاچاقچیان افزود : با اقدامات انجام شده، علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، قاچاقچیان به 117 میلیارد و 130 میلیون و 118 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گفته وی، نفت گاز و بنزین به ترتیب بیشترین پرونده های قاچاق سوخت را به خود اختصاص داده است و بیشترین پرونده های تشکیل شده نیز مربوط به زابل، سراوان، ایرانشهر و زاهدان است.
میرزایی افزود : رسیدگی به موقع و قانون مند به پرونده های سوخت در تعزیرات حکومتی انجام می شود و انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف به ویژه درباره قاچاق سوخت، موضوع را به این اداره کل اعلام کنند تا برای بررسی و پیگیری های قانونی اقدام شود.

میرزایی افزود در راستای گزارش ارسالی از سوی شهروندان به سامانه 135 مبنی بر احتکار تخم مرغ در انباری در سطح شهرستان زاهدان، موضوع از طریق گشت مشترک بررسی و مقدار 8 تن و 435 کیلوگرم تخم مرغ با ارزش 610 میلیون ریال از حیث تخلف عدم اعلام موجودی کشف شد.
 
حیدر میرزایی ادامه داد در همین راستا پرونده تشکیل و در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.
 
وی بیان کرد: با رسیدگی پرونده در شعبه بدوی ، تخلف عدم اعلام موجودی محرز دانسته شد و متخلف به عرضه کالا با نرخ مصوب در سطح بازار و جریمه نقدی محکوم گردید که با هماهنگی صورت گرفته با سایر مراجع مرتبط ، تخم مرغ ها در بازار عرضه شد.
 
میرزایی در ادامه گفت: در روزهای گذشته سه بانک مختلف از چندین شرکت خصوصی خدمات بازرگانی از حیث عدم ایفای تعهدات ارزی شکایت داشتند .
 
حیدر میرزایی افزود: در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و در مرحله رسیدگی در شعب بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان می باشد .
 
این مسئول افزود: در صورت دریافت شکایات ارزی، پرونده ها بصورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و رأی قانونی صادر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار