دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح جمعه بیستم مهرماه با حضور در مجموعه تئاترشهر به تماشای آخرین اجرای نمایش «عند ازمطالبه» در تالار قشقایی نشست.
کد خبر: ۶۶۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 13 October 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح جمعه بیستم مهر ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر از آخرین اجرای نمایش « عند از مطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان دیدن کرد.

دستیار مقام معظم رهبری در تئاتر شهر

سردارسرلشگر صفوی پس از پایان اجرا ضمن حضور در پشت صحنه اجرا با عوامل اجرایی این نمایش دیدار و دقایقی با آنها گفتگو کرد. این در حالی است که مجید صالحی بازیگر وکارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، رضا مهدی زاده طراح صحنه و مدرس دانشگاه، ابراهیم گله دارزاده نویسنده ، پژوهشگر و کارگردان تئاتر، محمد آهنگر نویسنده و کارگردان تئاتر، مریم رحیمی بازیگر و شهرام نجاتی آهنگساز از جمله هنرمندان دیگری بودند که در آخرین اجرای نمایش «عنداز مطالبه» حضور داشتند.

سامان خلیلیان هم پس از پایان این اجرا ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش و کارکنان تئاترشهر خطاب به تماشاگران حاضردر سالن گفت: برای من و گروه اجرایی افتخاری بود که طی این مدت میزبان شما تماشاگران عزیز باشیم و بسیار خرسندیم که طی این مدت بیش از 3 هزار و 500 نفر از نمایش «عند از مطالبه» دیدن کردند. به هر ترتیب امیدوارم این اجرا توانسته باشد رضایت شما تماشاگران فهیم تئاتر را فراهم کرده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار