سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان خبر داد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به دغدغه این اداره کل برای تحقق اهداف جامعه فوتبال استان گفت: فعالان کشتی که این روزها زیاد در میانه میدان نیستند، باید به گود بازگردند.
کد خبر: ۶۶۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 19 October 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک سمنان به نقل از  فارس: محسن جهانشیر ظهر پنج‌شنبه، 26 مهرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اشتغال جامعه ورزش از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل بوده؛ چراکه مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران، کسب‌وکار آینده آنان است.

وی با اشاره به برخی مشکلات به وجود آمده در حوزه فوتبال و تلاش برای رفع چالش‌های پیش‌آمده، بیان کرد: از دغدغه‌ها و اهداف اصلی این اداره‌کل، توسعه ورزش فوتبال است؛ چراکه فوتبال به لحاظ پرطرفدار بودن و نگاه جوان‌پسندانه از جایگاه خاصی برخوردار است و باید هر چه زودتر برای تحقق اهداف جامعه ورزش تلاش کرد.

فعالان کشتی به گود بازگردند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ضرورت بازگشت برخی فعالان خانه کشتی استان سمنان به میادین و گود و همچنین بهره‌مندی از تجارب آنان اظهار داشت: برخی از فعالان این عرصه بنا به دلایلی از گود خارج شده‌اند که بازگشت آنان نیز در اولویت برنامه‌های این اداره کل است.

جهانشیر اعتلای اهداف ورزشی را در گرو مردمی کردن آن دانست و افزود: برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری، مذاکراتی با سرمایه‌گذاران شده است و تحقق این امر، اهداف ورزشی را بهتر محقق خواهد کرد.

پیوند بین ورزش و صنعت

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از تلاش این اداره‌کل برای پیوند بین ورزش و صنعت خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته و تلاش‌های مجدانه در این بخش، گام‌هایی برای حمایت دو واحد صنعتی استان از دو تیم ورزشی برداشته شد.

بهره‌برداری 3 طرح ورزشی در هفته تربیت‌بدنی

جهانشیر در ادامه از بهره‌برداری سه طرح ورزشی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت: یادمان شهدای آزادی استادیوم تختی سمنان، افتتاح زمین چمن مصنوعی سرخه و استخر سرپوشیده بیارجمند سه طرح استانی هستند که در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان به بهره‌برداری چند طرح در دست اجرا اشاره و تصریح کرد: زمین چمن کلاته‌رودبار، سالن بانوان درجزین و سالن ورزشی حسین‌آباد کالپوش ازجمله طرح‌هایی بوده که با اعتبار 350 میلیارد ریال در دست اجراست و به تناسب ضرورت تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

گلایه دامغانی‌ها از استخر شهر

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به گلایه‌هایی از جانب مردم شهرستان دامغان مبنی بر به مناسب نبودن استخر ورزشی این شهر بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی، 90 درصد استخر دامغان بازسازی شد و این مکان در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در بازسازی استخر دامغان، 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 14 مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است، گفت: 264 مدال در سطح آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این استان کسب شده و با وجود قابلیت‌های استان، کیفیت و کمیت مدال‌های ورزشکاران این دیار باید افزایش یابد.

عکس از: سیدمحمود ساجدی‌فر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار