کد خبر: ۶۷۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 03 November 2018

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تشدید تحریم علیه ایران اسلامی چیز جدیدی نیست و ما می توانیم با مدیریت صحیح و با استفاده از امکانات موجود از انواع بحران ممکن خارج شویم.
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: همان طور که هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و چهل سال دشمنی آمریکا به خوبی مدیریت شد پس می توانیم هر مساله دیگری را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: آمریکا ما را در محاصره اقتصادی قرار داد و می خواست دانشجویان و دانش آموزان را علیه نظام بشوراند که هیچ گاه به اهداف شوم خود نرسید.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: با بیداری، هوشیاری، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب به خوبی می توانیم از بسیاری از بحران ها به سلامت عبور کنیم.
آیت الله سلیمانی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: یوم الله 13 آبان یکی از جلوه های انقلاب اسلامی محسوب می شود که در آن سه مساله مهم تبعید امام (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی مطرح است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آمریکا تلاش می کرد تا از جوانه زدن درخت تنومند اسلام جلوگیری کند بنابراین امام (ره) را تبعید کرد ولی برخلاف میل دشمنان منویات امام راحل در میان مردم جاری بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با شهادت نونهالان و دانش آموزان می خواست زهر چشمی از مردم بگیرد و روحیه شهادت را در آنان ضعیف کند ولی دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توانستند توطئه های آنان را خنثی کنند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: آمریکا که تا آن زمان سعی می کرد پنهانی و با چهره پوشیده با انقلاب اسلامی دشمنی بورزد دشمنی آشکار خود را آغاز کرد.
امام جمعه زاهدان همچنین با گرامیداشت اربعین حسینی گفت: در مقابل ظلم و جور حکومت ها کانون های قدرتمندی از جمله عاشورا و اربعین بر محور شهادت و زیارت وجود دارد که حاصل آن انقلاب اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: برای زنده نگه داشتن عاشورا و اربعین باید برنامه ریزی کنیم که برنامه ریزی برای آینده نیازمند شناخت جامع از گذشته است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: شهدای عاشورا برای زنده نگه داشتن این واقعه به میدان شهادت رفتند وظیفه ما هم این است که این واقعه را در غالب اربعین زنده نگه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار