استاندار سیستان و بلوچستان به همراه تنی چند از معاونان استاندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن بازدید از شهرک پتروشیمی مکران از نزدیک از روند پیشرفت طرح‌های مستقر در سومین قطب پتروشیمی ایران مطلع شد.
کد خبر: ۶۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵ 07 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان از بزرگترین طرح صنعتی استان سیستان و بلوچستان در جنوب این استان بازدید و ضمن حضور در بخش‌های مختلف شهرک در حال احداث پتروشیمی مکران از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی این شهرک مطلع گردید.

سید دانیال محبی نیا در این بازدید علاوه بر مهم ارزیابی کردن شهرک پتروشیمی مکران در طرح توسعه سواحل مکران، از برکات اشتغال و دستاوردهای آن برای ارتقای شاخص‌های رفاه در منطقه گفت و افزود دولت برای حل مشکلات بیکاری و رفع معضلات استان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان ضمن بررسی مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران خصوصا پس از تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه کشور، بر سرعت بخشی در هماهنگی امور اداری و انتقال گاز از سرزمین مادری به جنوب استان تاکید کرد و افزود با ورود گاز به چابهار بخش عظیمی از مشکلات سرمایه‌گذاران در جنوب استان مرتفع و نیز مردم از این نعمت خدادادی منتفع می‌شوند.

گفتنی است در این بازدید چند ساعته دکتر کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مهندس عفتی معاون عمرانی فرماندار چابهار، خانم دکتر زنگنه مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری، محبی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، شهردار چابهار و تنی چند از مقامات محلی استاندار را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار