حسن ذاتی کیخا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک از کشف یک بهله پرنده شکاری در مناطق این شهرستان با روشی عجیب و استفاده از سحر و جادو ورمال‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹ 09 November 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسن ذاتی کیخا رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنارک گفت: در طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان محیط بانان با مشاهده یک باب کوخه در نوار ساحلی این شهرستان جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند.

سحر و جادوی صیادان غیر مجاز در سیستان و بلوچستان + تصاویر

سحر و جادوی صیادان غیر مجاز در سیستان و بلوچستان + تصاویر

ذاتی کیخا افزود: در بازدید از محل یک بهله دلیجه، یک قطعه کبوتر و سایر ادوات زنده گیری پرندگان شکاری کشف شد. با بررسیها انجام گرفته بر روی دلیجه مشاهده گردید یک تکه کاغذ کوچک به پای پرنده بسته شده است که پس از بررسی مشخص شد که کاغذ مربوطه یک نوع طلسم (سحر و جادو) می باشد که متاسفانه متخلفین شکار و صید پرندگان شکاری براساس یکسری باورهای غلط و با پرداخت هزینه های گزاف به رمال ها جهت حفاظت از پرنده و عدم حضور یافتن محیط بانان در منطقه ای که این طلسم وجود دارد تهیه می کنند.

وی افزود: محیط بانان این شهرستان با تمام توان تا پایان فصل بازگیری به روند پاکسازی مناطق از وجود این دامگاه های شکار و صید پرندگان شکاری و برخورد قانونی با متخلفین ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
وقتی ادرار می کنند توی دروازه برای اینکه گل نخورند و فوتبال از این پدیده مستثنی نیست.اینکه جای خود دارد و بالاخره کاسبی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار