کد خبر: ۶۷۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 08 November 2018

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: نخستین کلینیک دندانپزشکی ویژه بیماران خاص و عفونی سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز بکار کرد.

دکتر سید مهدی طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلینیک با استقرار 2 یونیت دندانپزشکی و یک دندانپزشک به بیماران خاص خدمات ارائه می دهد.
وی ادامه داد: از آنجایی که دسترسی و تسهیل در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران رسالت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است در آینده با راه اندازی واحدهای دیگر دندانپزشکی ویژه در سطح شهرستان های استان چرخه خدمات رسانی به این بیماران تکمیل تر خواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: به تمامی بیمارانی که معرفی نامه از مراکز مشاوره بیماری های رفتاری داشته باشند خدمات سلامت دهان و دندان با تعرفه دولتی ارئه می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار