کد خبر: ۶۸۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 22 November 2018

واقعیت حادثه جالق سراوان از زبان معاون امنیتی استاندار: مهاجمان به بخشداری قاچاقچیان سوخت بودند

محمد هادی مرعشی معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در بحث سوخت کشی فعال هستند تردد می کنند که متاسفانه به دلیل منفجر شدن شیء ای نامعلوم، یک نفر مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست می دهد.
وی ادامه داد: بر خلاف آنچه در فضای مجازی منتشر شده است این انفجار در داخل خاک پاکستان بوده و ارتباطی به داخل ایران نداشته است اما در ادامه این انفجار، عده ای افراد ناشناس با تجمع در مقابل بخشداری جالق، باعث مجروحیت بخشدار شده اند.
وی تاکید کرد: پس از ورود فرماندار به منطقه و بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاع از افراد مطلع و معتمدین منطقه مشخص شد کسانی که به بخشداری جالق حمله ور شده اند به هیچ وجه بومیان منطقه نبوده و صرفاً مهاجرانی بوده اند که در بحث قاچاق سوخت در منطقه فعالیت داشته اند.
مرعشی با بیان اینکه شناسایی مهاجمان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با تمامی کسانی که به طور غیرقانونی وارد بخشداری شده و اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.
گفته می شود ظهر امروز افرادی ناشناس با حمله به بخشداری جالق، به بخش هایی از آن خسارت زدند.
رسانه های وهابی و ضد انقلاب از ساعت اولیه این حادثه تلاش می کنند ضمن حمایت از مهاجمان، هفته وحدت را به کام مردم تلخ کنند./عصرهامون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار