سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح حمایت غذایی دولت برای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی برحسب بعد خانوار شروع و در حال انجام است و در این زمینه بسته حمایتی واجدین شرایط متناسب با تعداد اعضای خانوار می تواند متفاوت باشد.
کد خبر: ۶۸۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 29 November 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در سطح شهرستان‌های مختلف این استان فروشگاه‌های مختلف مشخص شده و سبد کالا را تحویل می دهند.

عبادی یادآور شد: ارزش این سبدغذایی برای خانوارها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است و مشمولان طرح می‌توانند برای دریافت بسته غذایی به فروشگاه های زنجیره‌ای مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سبد غذایی به تمامی مددجویان تعلق خواهد گرفت، اعلام کرد: رفع برخی اشکالات اقشار کم درآمد و نیازمند در دریافت بسته حمایت غذایی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها در دست اقدام است و قطعا مبالغ مشخص شده به تمامی مددجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یا بیان اینکه در سطح استان فروشگاه های مختلف دولتی برای این مهم تعریف شده حتی فروشگاه‌های خصوصی نیز مشخص که اجازه داده شده خدمات لازم را ارایه دهند، گفت: مشمولین طرح دریافت بسته حمایت غذایی که در مرحله جاری کارت های آنان شارژ شده است شامل مستمری‌بگیران و پشت‌نوبتی‌های مستمری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) است.

عبادی افزود: ۱۱۱ هزار و ۲۵۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان از بسته حمایتی مرحله اول بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار