چابهار شاهراه تجارت جهانی و پیشانی ورودی کشور از سمت اقیانوس که کانون توجهات رسانه ها، سرمایه گذاران و کشورهای منطقه است امروز مورد حمله عملیات کور تروریستی عناصر کوردلی قرار گرفت که موجب به خون غلطیدن هموطنان بیگناه گردید، بازهم قربانیان تروریسم.
کد خبر: ۶۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 06 December 2018

صبح امروز انفجار بمب در خیابان شهید ریگی چابهار که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنان و شهادت چند نفر دیگر شد.

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار گفت: در این حادثه تروریستی سه نفر شهید شده‌اند و مجروحان بیشتر از عابران پیاده بوده‌اند.

مجروحان که در بین آنها زن و نوجوان نیز به چشم می‌خورد به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شدند.

پس از آن برخی از شبکه های اجتماعی معاند و ضد انقلاب از شهادت فرمانده انتظامی چابهار در این عملیات تروریستی خبر دادند که بلافاصله فرمانده انتظامی چابهار خبر از سلامت خود داد و اینگونه اخبار را تکذیب نمود.

 سردار سرتیپ پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز بلافاصله در محل حضور یافت تا از نزدیک پیگیر موضوع عملیات تروریستی صبح امروز چابهار شود. 

11:30 دقیقه/ حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار برای بررسی موضوع

 

سردار پاکپور در زمینه عملیات تروریستی در چابهار گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

اسامی شهدا

ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده دو نفر از شهدایی هستند که تاکنون اسامی آنها اعلام شده است.

 

عکس از محل حادثه

 

 

 اعلایی رئیس بهداشت و درمان چابهار گفت: طی جدیدترین آمار ۲۷ زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا می باشند و تمام کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده اند.

بین مجروحین خانم باردار و نوجوان ۱۶ ساله نیز وجود دارد که اقدامات درمانی در حال انجام است.

چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحان وخیم است که به دلیل نبود امکانات پیشرفته پزشکی در حال انتقال به زاهدان است.

 

این خبر در حال تکمیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار