مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت زاهدان:
مولوی عبدالحمید در مراسم امروز نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان ضمن محکوم کردن حملۀ اخیر به مقر فرماندهی انتظامی چابهار، ایجاد هرگونه ناامنی در استان را به ضرر مردم و در راستای اهداف دشمنان دانست.
کد خبر: ۶۸۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 07 December 2018


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید در بخشی از خطبه‌ها بیان داشت روز گذشته اتفاق تلخ و ناگواری در چابهار رخ داد. در این حادثه فرد مهاجم با خودروی حامل مواد منفجره قصد واردکردن تلفات و نقصان‌های بیشتری را داشت که بحمدالله به اهدافش دست نیافت.
وی افزوددر این حملۀ ناجوانمردانه دو تن از عزیزان جان‌برکف نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند. امیدواریم الله تعالی شهدا را رفع درجات، بازماندگان‌شان را اجر و صبر و مجروحان این حادثه را شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.
مولوی عبدالحمید ضمن محکوم کردن این حمله، بر حفظ امنیت استان تاکید کرد و گفت: ما این حمله را به شدت محکوم می‌کنیم و تاکید داریم که امنیت استان باید حفظ شود. استان سیستان‌وبلوچستان نباید دستخوش ناامنی قرار گیرد، زیرا ناامنی به ضرر مردم استان و به نفع دشمنان ماست.
امام‌جمعه زاهدان به خویشتن‌داری توصیه کرد و گفت: ما همه را به خویشتنداری، تحمل و درک شرایط توصیه می‌کنیم. هر کس مشکلات و خواسته‌هایی دارد آنها را از راه‌های قانونی، بین‌المللی و از مسیر صحیح و درست پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
ای خورشید بلوچستان، گوش خلافکار را بپیچان، همگان از تو حرف شنوی دارند
غلامرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کار به عمل براید نه به حرف . منم حرف زیاد میزنم. ولی اگر واقعا مخالف این گروهای تروریستی هستند و به قول شما همگان از ایشان حرف شنوی دارند پس موضوع چیه که همش شاهد چنین حوادثی از سوی همکیشان هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار