بیانیه ای بر مراسم با شکوه 16 آذر در دانشگاه زابل
تابناک : روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل با انتشار بیانیه ای ضمن شرح کامل مراسم 16 آذر که توسط این تشکل برگزار شد ، از رئیس این دانشگاه به جهت اعتماد به تشکل های دانشجویی انقلابی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۸۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 10 December 2018

تابناک : روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل با انتشار بیانیه ای ضمن شرح کامل مراسم 16 آذر که توسط این تشکل برگزار شد ، از رئیس این دانشگاه به جهت اعتماد به تشکل های دانشجویی انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است :

مراسم بزرگداشت 16 آذر به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگذار شد.

مصطفی تجاره مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: این همایش بزرگ و شکوهند در حالی به انجام رسید که هیچ گونه حمایتی از جانب هیچکدام از مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

وی گفت: حتی ما برای پیگیری قول های داده شده در گذشته بارها نمایندگانی را به معاونت فرهنگی و ریاست دانشگاه در جلسات مختلف فرستادیم اما هیچ یک پاسخگو نبودند و برنامه های ارائه شده ما از جمله تقدیر از نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه انجام نشدند.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: علی رقم تلاش های نمایندگان ما در شورای بزرگداشت روز دانشجو ، بزرگواران مسئول یا در جلسات 10 ساعته بودند یا اگر برنامه ای را هم موافقت می کردند بعد از هماهنگی ما تماس می گرفتند جهت لغو آن. تا حدی که مانع سخنرانی بیان مطالبات نماینده فرهنگی تشکل در شب بزرگداشت شدند اما بنده به دانشجویان و جوانان سیستان اطمینان خاطر میدهم که تا انجا که ما حضور داشته باشیم  از وظایفمان کوتاه نیامده و در برنامه های  بعدی نیز پیگیری بیشتری خواهیم کرد.

تجاره تصریح کرد: این بزرگداشت نیز همانند سال گذشته شامل برنامه های  فرهنگی،  سیاسی و هنری  بود که در بخش  مربوط به فرهنگ، نخبه فرهنگی و علمی سرکار خانم کریمانی به بیان معضلات دانشجویان در این حوزه پرداخت و در بخش سیاسی مدعو محترم جناب دکتر قاضی زاده هاشمی به تبیین نقش دانشگاه در پیشرفت شهری اشاره کردن و با بیان توسعه کم رونق منطقه اظهار حمایت، از نمایندگان محترم زابل در مجلس کردند.

 با توجه به مطالبه متعدد دانشجویان از ما جهت برگزاری جشنی شکوهمند و در حد و اندازه دانشگاه فرهنگی زابل  درقسمت هنری با همکاری هنرمندانه موسسه فرهنگی و هنری خان هشتم اجرا سه موسیقی و همخوانی ترانه انقلابی "یار دبستانی من" و استندآپ برگزار شد

جا دارد همچنین تقدیر و تشکر می کنیم از فرماندهی انتظامی شهرستان و فرمانده محترم مرکز آموزشی ولی عصر (عج) که با ما کمال همکاری را داشتند و گروه مارش نظامی ضمن اجرای زیبای موسیقی " مرگ بر امریکا" سطح کیفی این برنامه رو ارتقا دادند این همایش بزرگ شامل آیتم های بسیار زیاد دیگری هم بوده است که پیشنهاد میکنیم حتما از صدا و سیما و کانال رسمی تشکل دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات یا هر چیزی که می خواهید پیگیری کنیم از طریق سامانه پیامکی به ما ارسال بفرمایید و اطمینان خاطر داشته باشید که پیگیری خواهد شد.

در انتها ضمن تشکر از شهردار محترم شهرستان و هیات رئیسه محترم دانشگاه  بخاطرحضور درجلسه تشکر می کنیم.

و بطور ویژه از ریاست محترم دانشگاه به جهت اعتماد به تشکل های انقلابی که این فرصت و ظرفیت را در اختیار جامعه اسلامی دانشجویان زابل گذاشتند و همچنین از همه ی دانشجویان و اساتید محترم وعزیز قدردانی میکنیم که  با حضورشون، از ما حمایت کردند و باعث دلگرمی میشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار