سفیر آلمان در ایران:
سفیر آلمان :مناطق مختلف ایران ظرفیت های زیادی در بخش های علمی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری دارد که می تواند در توسعه مناسبات بین المللی مورد توجه قرار گیرد.با مشاهده توانمندی های موجود صنعتی در قزوین، این شهر نمونه خوبی برای همکاری های دو جانبه است.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 11 December 2018

قزوین نمونه خوبی از نگاه به گذشته و آینده است.

به گزارش تابناک قزوین, میشائیل کلور برشتولد در حاشیه اجلاس کنفرانس عمومی موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا ، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ،با زاهدی، استاندار قزوین دیدار کرد.

وی دیدار با استاندار قزوین، بیان کرد: کشورهای اروپایی با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران،به دنبال توسعه روابط خود با ایران هستند.

سفیر آلمان در ایران گفت: مناطق مختلف ایران ظرفیت های زیادی در بخش های علمی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری دارد که می تواند در توسعه مناسبات بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

سفیر آلمان، شهر قزوین را  نمونه خوبی از علم و دید به آینده دانست و عنوان کرد: چندی پیش یک هیئت از مهم ترین موسسات علمی آلمان به ایران سفر کردند که با مشاهده توانمندی های موجود صنعتی در قزوین، این شهر را نمونه خوبی برای همکاری های دو جانبه یافتند.

سفیرآلمان از علاقه خود به بازدید از مناطق علمی و تاریخی قزوین خبر داد و افزود؛ به دیگران نیز سفر به ایران و بازدید از مناطق آن را توصیه می‌کند.

استاندار قزوین نیزدر این دیدار عنوان کرد: قزوین با داشتن ظرفیت های مناسب در عرصه های مختلف آماده توسعه مبادلات تجاری، اقتصادی و علمی با کشورهای اروپایی از جمله آلمان است.

درنهایت به رسم یادبود هدیه ای از طرف استاندار قزوین به سفیر آلمان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار