با حضور تیم دامپزشکی و فرهنگی گروه جهادی معین از انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه زابل
کد خبر: ۶۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 12 December 2018

تابناک : تیم های دامپزشکی و فرهنگی گروه جهادی معین از انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک روزه در دو روستای لورگ باغ و گلخانی شهرستان نیمروز نمود.


به گزارش تابناک از زابل محمدتقی خمر دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل و مسئول بخش دامپزشکی این اردو در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود :  این اردو در دو بخش دامپزشکی و فرهنگی برگزار شد .

وی ادامه داد : در بخش دامپزشکی که با حضور بخش خصوصی ودولتی و اساتید دانشکده دامپزشکی زابل ومساعدت رییس اداره دامپزشکی زابل اقدام به رسیدگی به تعداد 300 راس دام بزرگ وکوچک و همچنین طیور مورد معالجه ودرمان قرار گرفت و آموزش به دامداران جهت افزایش کیفیت نگهداری دام و بهروری بیشتر صورت گرفت

خمر گفت  : در بخش فرهنگی با حضور مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه زابل حجت الاسلام میری و همچنین بخشدار محترم نیمروزجناب آقای اربابی به تمامی دانش آموزان روستا بسته ی فرهنگی شامل انواع لوازم التحریر اهدا گردید. واز کادر مدرسه تقدیر شده و قول های مساعدت برای افزایش ظرفیت و تعداد کلاس ها گرفته شد و به مشکلات و مسایل اموزشی این روستا رسیدگی و بحت و تبادل نظر شد.

 اقدامات جهادی جوانان دانشجو در روستاهای سیستان

اقدامات جهادی جوانان دانشجو در روستاهای سیستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار