کد خبر: ۶۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 19 December 2018

یک مقام مسئول گفت: نماینده مردم سراوان بدون هماهنگی قبلی و در زمانی که رئیس کل گمرک حضور نداشتند، قصد ورود به ساختمان و ملاقات با وی را داشته و کل مدت زمان حضور وی در گمرک ۱۰ دقیقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز پیش انتشار کلیپی از درگیری یک نماینده مجلس با کارمند گمرک، حواشی زیادی در فضای مجازی و به تبع آن در مجلس بوجود آورد.

در این کلیپ نماینده مردم سراوان در مجلس درخواست ورود به داخل ساختمان گمرک را دارد که با ممانعت کارمند گمرک مواجه می شود و به تبع این ممانعت، درگیری لفظی بین نماینده سراوان با یکی از مراجعه کنندگان بوجود می آید و مراجعه کننده که از شهروندان عادی بوده، نماینده مجلس را از گمرک بیرون می کند.

یک منبع آگاه که خواست نامش در گزارش ذکر نشود، در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات این درگیری، گفت: آقای درازهی همراه با آقای حاجب که در حوزه واردات خودرو فعال هستند، سوار بر خودروی لکسوز آبی، بدون هماهنگی قبلی به درب پارکینگ ساختمان شماره ۲ گمرک مراجعه و قصد ورود به گمرک و دیدار با آقای میراشرفی، رئیس کل گمرک را داشتند.

وی افزود: به هیچ وجه مدت زمان حضور این نماینده در گمرک ۴۵ دقیقه نبود؛ بلکه مشاهدات ما از دوربین های مدار بسته گمرک حکایت از آن دارد که از زمان رسیدن آقای درازهی به درب پارکینگ ساختمان گمرک تا زمانی که گمرک را ترک کنند، به طور کلی ۱۰ دقیقه به طول انجامیده است.

وی ادامه داد: آقای درازهی در حالی قصد ورود به ساختمان گمرک را داشتند که از قبل هیچ هماهنگی انجام نداده بودند و به همین دلیل بود که مامور انتظامات از ورود وی به ساختمان جلوگیری کرد.

وی گفت: از سویی دیگر آقای میراشرفی، رئیس کل گمرک نیز در آن ساعت در گمرک حضور نداشتند. اگر طبق گفته خود آقای درازهی، از قبل هماهنگی ای صورت گرفته بود، قطعا اطلاع داشتند که رئیس کل گمرک در آن ساعت در گمرک حضور ندارند.

وی اظهار داشت: این نماینده برای تمدید پرونده ضمانت نامه آقای حاجب قصد ملاقات با رئیس کل گمرک را داشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به به . نماینده سراوان و تمدید مجوز واردات خودرو . اقای نماینده واقعا سراوان هیچ مشکلی ندارد که شما به مشکلات بقیه رسیدگی میکنید . قابل توجه کسانیکه این افراد را به مردم بیسواد جهت رای دادن معرفی میکنند
مرادزهی از سراوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
این نماینده ما مردم سراوان نیست.ما از ایشان تبرئه می جوییم و به خدای متعال واگذارش می کنیم. ایشالا که اگر دنبال کار شخصی بودی خدا پدری از دمارت در بیاورد که بی آبرو ترین آدم بشوی توری که نان گیر نیاوری برای خوردن. اگر هم دنبال کار مردم بودی خدا عزتت بدهد و از این افتضاحی که درگیر آن هستی با صلابت نجاتت بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار