کد خبر: ۶۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 19 December 2018

محمد باسط درازهی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ سراوان و سیب و سوران و مهرستان در استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش تابناک، او با کسب ۶۰٬۳۴۷ رای از مجموع ۱۲۲٬۱۴۴ رای معادل ۴۹٫۴۱٪ درصد آرا از لیست امید و حامیان دولت به مجلس راه پیدا کرد.

محمد باسط درازهی نماینده سراوان کیست؟
مرکز پژوهش‌های مجلس در سایت خود شغل او را استاد دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی معرفی کرده است. او هم اکنون دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

محمد باسط درازهی نماینده سراوان کیست؟
در ۲۶ آذرماه ۹۷ ویدئویی از محمدباسط درازهی، در فضای مجازی منتشر شد که در آن ویدئو این نماینده مجلس درخواستی خارج از ضوابط اداری از کارمند گمرک دارد، اما کارمند در برابر خواسته وی مقاومت می‌کند، این نماینده مجلس در واکنش، با کلماتی زشت و لحنی توهین‌آمیز با این کارمند برخورد می‌کند. در ادامه کارمند اداره گمرک، این نماینده مجلس را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کند که یکی از مراجعان نیز با عصبانیت محمدباسط درازهی را از محل وقوع این اتفاق بیرون می‌اندازد. انتشار این فیلم در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و انتقادات بسیاری را متوجه این نماینده مجلس کرد.

محمد باسط درازهی نماینده سراوان کیست؟

محمد باسط درازهی نماینده سراوان کیست؟

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر اسماعیل زهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مولانا عبدالحمید . واقعا اینها ابروی قوم بلوچ را میبرند لطفا در اینده در گزینش و معرفی مد نظر قرار گیرد. نشود روزی که مانند وضعیت الان شهرداری زاهدان حتی خودمان هم قبول داریم شورای شهر و شهرداری ابروی ما رابه باد داده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار