مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل‌سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم این شهر که به عمان سفر کرده است در عمان با سفیر ایران در این کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۹۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 28 December 2018


به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان در این دیدار که برخی از دست‌اندرکاران سفارت ایران نیز حضور داشتند، مولوی عبدالحمید با اشاره به روابط حسنه جمهوری اسلامی ایران و عمان که به نفع دو ملت برادر است، اظهار داشت: بنده عمان را کشوری امن دیدم که تمام اقوام، مذاهب و ادیان در آن به‌خوبی کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. این به‌خاطر سیاست اعتدالی حکومت عمان است که امیدوارم سایر کشورهای منطقه از این سیاست الگو بگیرند.
مولوی عبدالحمید در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روابط حسنه ایران و عمان، از سفیر ایران در عمان به خاطر گسترش رابطه و تسهیل در امر ویزا که مردم عمان بدون روادید وارد ایران می‌شوند و شهروندان ایرانی در فرودگاه ویزا دریافت می‌کنند تشکر کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر ایران در عمان نیز در این دیدار با بیان اینکه «مردم ایران و عمان منافع مشترکی دارند» به سابقه روابط حسنه بین دو کشور اشاره کرد و گفت: روابط دو کشور عمان و جمهوری اسلامی ایران تاریخی است که بر محور منافع مشترک دو ملت استوار است.

سفر مولوی عبدالحمید به عمان/ مولوی عبدالحمید: عمان را کشوری امن دیدم که تمام اقوام، مذاهب و ادیان در آن به‌خوبی کنار یکدیگر زندگی می‌کنندسفر مولوی عبدالحمید به عمان/ مولوی عبدالحمید: عمان را کشوری امن دیدم که تمام اقوام، مذاهب و ادیان در آن به‌خوبی کنار یکدیگر زندگی می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار