کد خبر: ۶۹۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 29 December 2018
تسنیم : قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با کاهش قیمت نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۳ میلیون و ۵۳۰هزار تومان شد.
 

 امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز هفته گذشته کاهش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۱۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۰ دلار معامله می‌شود.

** قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است، در پی کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد و ثبت رکورد‌های نزولی برای دلار و یورو در تهران و هرات و سلیمانیه، صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ها را کاهش دادند.

صرافی‌های بانکی که صبح امروز دلار را برای فروش ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری کرده بودند، هم اکنون با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح، قیمت فروش دلار را ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید از مردم را ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده اند.

قیمت یورو نیز که صبح امروز برای فروش در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده بود با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به صبح با ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان شده است. یورو از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌شود.

نکته مهم در معاملات امروز بازار ارز این است که قیمت اعلامی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش ارز بالاتر از قیمت‌های بازار آزاد است؛ هم اکنون در بازار تهران قیمت فروش دلار ۱۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام می‌شود.

همچنین، یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت ۴۸۱۰ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۳۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار