کد خبر: ۶۹۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 30 December 2018

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در باب تحلیل حوادث سال ۷۸، ۸۸ و مشکلات اقصادی سال ۹۲ ادعاهایی را مطرح و در نهایت اعلام کرد که اسناد فتنه ۸۸ را به رئیس مجلس خواهد داد.

به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت ۹ دی بیان کرد: این روز روزی بود که به فتنه فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت ضربه‌ای کاری وارد شد. برنامه این بود اگر توانستند قاعده دولت مطلوب خود را بچینند که بعد از آن راه و حرکت‌شان روشن بود. اما اگر قاعده حکومت و دولت طبق میل آن‌ها چیده نشد کشور را به آشوب برسانند.

وی با بیان این که « در سه دهه بعد از ارتحال حضرت امام (ره) سه فتنه ایجاد شد» در بخش‌هایی از سخنان خود مدعی شد: فتنه اول فتنه سیاسی یا انسداد سیاسی کشور در سال ۷۸ با اسم رمز جامعه مدنی با هدف به زانو در آوردن نظام اسلامی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور طراحی شد. فتنه دوم فتنه‌ای امنیتی در سال ۸۸ بود. اسم رمز آغاز این فتنه تقلب در انتخابات بود. فتنه سوم فتنه اقتصادی با رمز مذاکره از سال ۹۲ آغاز شد، هدف آن فقیر کردن مردم، ایجاد مشکلات اقتصادی بود. هدف آن نیز عادی‌سازی رابطه با آمریکا و به زانو در آوردن نظام اسلامی بود.

این نماینده مجلس افزود: طراحی‌های انجام شده در این فتنه بر عهده همان سران فتنه و اعضای فتنه‌های قبل بود، کم ارزش شدن پول ملی، افزایش قیمت‌ها، فقیر کردن مردم، بازنشستگان و شاغلین، ناامید کردن مردم، بی اعتمادی به نظام اسلامی، گسترش اعتصابات، تعطیلی تولید، بیکاری کارگران، شورش و بحران امنیتی، تهدید به آغاز جنگ از سوی آمریکا، امنیت لرزان، آغاز عملیات‌های تروریستی مانند حمله داعش به مجلس و اهواز و زمینه سازی برای جنگ داخلی، زیر سوال بردن دستاوردهای ۴۰ ساله از اهدافی بود تا شرایطی را به وجود بیاورد که در مقابل رهبری بگذارند و وادار به مذاکره کنند.

وی ادامه داد: ۱۰ نقشه آمریکا برای سال ۸۸، ۲۴۰ میلیون دلار برای پروژه‌های آمریکا، تلاش برای برگزاری انتخابات آزاد و بدون نظارت شورای نگهبان تقویت شبکه من و تو، استفاده گسترده از توئیتر، واردات مودم و ایجاد شبکه امن برای بحران‌های سال آینده، تغییر ذائقه زنان، زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب و مقاومت، افشاگری در خصوص فرزندان مسئولین از این گونه موارد است که به فضل پروردگار و با هدایت ولایی ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی و ملت در این سه فتنه پیروز شده‌ایم.

کریمی قدوسی در پایان خطاب به رئیس جلسه (مطهری) گفت: من اسناد فتنه ۸۸ را بار دیگر به رئیس مجلس می‌دهم.

علی مطهری رئیس وقت جلسه خطاب به اظهارات کریمی قدوسی بیان کرد: البته یک مشکلی وجود دارد، خب شما بنده را فتنه‌گر می‌دانید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
همین که یکی عین .... از یه موضوع دفاع کنه،اصل اون موضوع میره زیر سوال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار