فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:
سردار سرتیپ محمدمارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در برنامه بدون تعارف با بیان اینکه اگر در کشور امنیت است ماحصل مجاهدت‌های بسیاری از نیروهاست گفت به عنوان نمونه در مرزهای جنوب شرق کشور طی سه سال اخیر نزدیک 30 تن انواع مواد منفجره مشف گردیده که قصد ورود به کشور را داشته‌اند.
کد خبر: ۶۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 05 January 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ محمد مارانی گفت حداقل در سه سال اخیر نزدیک 30 تن مواد منفجره در مرزهای جنوب شرق کشور کشف گردیده است.
وی به اشراف کامل اطلاعاتی و برخورد جدی با گروهک‌ها و اشرار که قصد ورود به خاک کشور را دارند گفت در یکی از این عملیات‌ها جلیل قنبر زهی که مادر تمام گروه‌های تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور بود و به عبارتی ابوبکر البغدادی منطقه جنوب شرق کشور و شاه ماهی تروریست‌ها بود هنگام ورود به خاک کشور، با اشراف و اقتدار مناسب اطلاعاتی به همراه تمام نیروها و تجهیزاتش طی درگیری مسلحانه به هلاکت رسید و از گروه همراه وی 2700 کیلو مواد منفجره کشف گردید.

سردار مارانی ادامه داد در موردی دیگر برای یک یکی از پاسگاه‌های ما سه دستگاه خودروی انتحاری آماده کردند که وزن مواد منفجره جاسازی شده در هر خودرو 800 کیلوگرم تخمین زده می‌شود.
وی افزود اگر هوشیاری، آمادگی و ایثارگری نیروهای مرزبان نباشد، این اتفاقات در عمق کشور خواهد افتاد.
مارانی با اشاره به حادثه ربایش مرزبانان گفت به دلایل اطلاعاتی، امکان بازکردن کامل مسئله در حال حاضر وجود ندارد، ولی آنچه مسلم است مسئله نفوذ در بین نیروهای خودی اتفاق افتاده است؛ به عنوان نمونه یکی از این پرسنل ربوده شده فردی است به نام رسول گمشادزهی که از حال ناخوش اغلب بچه‌ها از سرشب می‌گوید و امیدواریم همه جوانب این اتفاق به زودی کشف و اعلام گردد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ادامه داد چندروز پیش از ربایش مرزبانان در میرجاوه، معاون گروهک تروریستی ملاهاشم نکری به هلاکت رسید، پیش از آن جلیل قنبرزهی با تمام اعوان و انصارش به درک واصل گردید و رئیس گروه انصارالفرقان هشام عزیزی نیز به همین ترتیب به درک واصل گردید که این افراد همگی از فرماندهان و امرای گروهک بودند.
وی با اشاره به وضعیت معیشتی مرزبانان بسیجی گفت حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان حقوق به این قشر ایثارگر و از خودگذشته می‌دهیم.
مارانی گفت در طول شبانه روز خیلی از بچه ها یک وعده غذا می‌خورند، ولی آنکه ژن خوب دارد، حق خودش می‌داند حقوق آنچنانی و اختلاس‌های میلیاردی را، بیاید اینجا و این بچه‌ها را ببیند که چگونه و با حقوق حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان امرار معاش می‌کنند.
وی در انتها گفت مردم سیستان و بلوچستان وقتی خاک خود را وطن و مادر خود می‌دانند، همانطور که حرمت مادر را دارند حرمت وطن را هم دارند، پس باید قدر این مردم را دانست و به آنها ویژه خدمت کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اویس زاکانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من عاشق چهره نورانی این بشرم.خداوکیلی مراقب این مرد باشید.با بقیه فرق دارد.چه لهجه ای.چه صفا و صداقتی.بی اختیار صفحه مانیتور رو بوسیدم.خدا حفظش کند این مرد الهی را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
وا.مرد حسابی.این بنده خدا در فیلم میگه من مراقب شما هستم. تا آخرین قطره خونش قراره مراقب ما باشه.حالا ما هم بریم مراقب اون باشیم؟
انوشیروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
درود به شرف فرمانده و همه کادر نظامی.پیروز وسربلند باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ای کاش میشد مثل گذشته این (اشرار را) را به جای مصالح ساختمانی استفاده کنیم .اگه اینکار ادامه میداشت الان بهترین استان بودیم
حسن محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
خداوکیلی مثل این مرد کم پیدا میشه حواس به این مرد باش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار