مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به همتی که در زمینه تامین وسایل و تجهیزات گرمایشی برای مدارس سیستان و بلوچستان انجام شده دیگر هیچ مدرسه ای از سیستم گرمایشی غیر استاندارد استفاده نخواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 06 January 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان گفت: چهار هزار و ٥٠٠ دستگاه بخاری استاندارد ظرف یک هفته گذشته در مدارس سراسر این استان توزیع شده و هزار دستگاه بخاری استاندارد دیگر تا چند روز آینده تحویل و توزیع خواهد شد.
علیرضا نخعی در خصوص ایمنی و تامین سیستم های گرمایشی مدارس استان گفت: با توجه به همتی که در زمینه تامین وسایل و تجهیزات گرمایشی برای مدارس این استان انجام شده دیگر هیچ مدرسه ای از سیستم گرمایشی غیر استاندارد استفاده نخواهد کرد.
وی در زمینه استفاده از سرویس های غیر استاندارد برای جابجایی دانش آموزان در سیستان و بلوچستان گفت: ٢٨ هزار و ٥٢٣ دانش آموز در این استان از سرویس های استاندارد و برابر با همین تعداد نیز از سرویس غیر مجاز استفاده می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: فقط سرویس هایی که مورد تایید آموزش و پرورش هستند می توانند کار جابجایی دانش آموزان را انجام دهند و از آن ها حمایت می شود.
وی به حوزه تجاری سازی و کسب در آمد از طریق مراکز آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: از تصویب تغییر کاربری حدود ١٠٩ هزار متر مربع املاک مازاد آموزش و پرورش برای تامین هزینه های این نهاد در این نشست تقدیر کرد.
نخعی گفت: توسعه مهارت آموزی در مدارس و ارائه تسهیلات به هنرستان های استان به منظور ایجاد اشتغال و تولید محصول از دیگر برنامه ها و مصوبات این نشست بود که مورد موافقت اکثر حاضران قرار گرفت و جای قدردانی دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار