کد خبر: ۷۰۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 21 January 2019
احمدعلی موهبتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای جذب سرمایه های بخش خصوصی داخلی و خارجی و سرمایه گذاری در منطقه باید هم دست در دست هم دهیم تا توسعه را به ارمغان آوریم.
وی بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در اسفندماه سالجاری میزبان هیات‌های مختلف اقتصادی، تجاری و سیاسی خواهد بود که می تواند نقش چابهار را در توسعه منطقه بیش از پیش نمایان کند.
موهبتی گفت: معرفی و ارایه پتانسیل ‌ها و ظرفیت‌ های اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری، کشاورزی، شیلاتی و صنعتی سیستان و بلوچستان از جمله وظایف مسئولان است و در این زمینه باید همواره به روز باشند و از هر طریق ممکن اطلاعات لازم را در احتیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار دهند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی رویدادهای مهم استان نظیر همایش فرصت های سرمایه گذاری و روز چابهار در سالهای آینده نیز برگزار و در تقویم استان ثبت می شوند.
موهبتی ادامه داد: همه مسئولان موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند و باید همه موانع و مشکلات پیش رو را شناسایی کرده و برای حل آنها راه کار ارایه دهند.
وی با اشاره به موقعیت های راهبردی چابهار خاطرنشان کرد: چابهار از طریق دریا و مرز زمینی موقعیت مناسبی برای توسعه دارد و باید زیرساخت های حمل و نقل آن آماده شود.
رئیس شورای تامین و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان وجود بندر، منطقه آزاد، مرز ریمدان و فرصت های شیلاتی، گردشگری و کشاورزی را بهترین ظرفیت و فرصت برای توسعه، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت ها عنوان کرد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار