وزیر اقتصاد و اموردارایی در بازدید از سومین قطب پتروشیمی کشور:
فرهاد دژپسند وزیراقتصاد و امور دارایی در بازدید از سومین قطب پتروشیمی کشور در شهرک پتروشیمی مکران چابهار گفت این مگاپروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود با برداشته شدن موانع پیش‌رو، شاهد تسریع در روند ساخت و سرمایه‌گذاری در آن باشیم.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 03 February 2019




به گزارش خبرنگار تابناک فرهاد دژپسند گفت علاوه بر مردم و مصرف کنندگان خانگی که به حق چشم‌به راه نعمت خدادادی گاز هستند، سایر صنایع بزرگ و کوچک جنوب سیستان و بلوچستان نیز چشم به همت پتروشیمی مکران برای انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار دارند و لازم است با تمرکز توان، نسبت به تسریع در تکمیل این خط لوله اقدام نمائید.
دژپسند با تاکید بر اهمیت به تولید رسیدن هرچه‌ سریع‌تر واحدهای فرایندی پتروشیمی برای رفاه و اقتصاد منطقه گفت مسئولین شهرک به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نتیجه آن تسریع در راه‌اندازی واحدها باشد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی با استماع معضلات و موانع پیش روی تامین‌کنندگان مالی و سرمایه‌گذاران در طرح‌های شهرک پتروشیمی مکران گفت مدیران عالی شهرک از طریق وزارت اقتصاد این معضلات را با استفاده از تسهیلات پیگیری کنند و ما نیز در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری در این طرح همکاری خواهیم نمود.
ایشان همچنین صندوق توسعه ملی را راهکاری مناسب برای این قبیل پروژه‌ها در مناطق محروم دانست و بر استفاده از آن تاکید نمود.
در این بازدید صفدرعلی اسدی معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با ارائه توضیحاتی از آخرین روند پیشرفت‌های صورت گرفته، معضلات پیش رو، خواسته‌های سرمایه‌گذاران و خصوصا درخواست‌ها از سیستم مالی و پولی را بیان نمود. همچنین نیکزاد قاسمپور مدیرعامل شرکت پتروعمران مکران، سید احمد حسینی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع شیمیایی سینا و بهمن ابوطالبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بدر شرق با ارائه توضیحاتی نسبت به بیان گزارش پیشرفت کار اقدام نمودند.
گفتنی است دژپسند را در این بازدید مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و تنی چند از مقامات محلی همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
قابل توجه آقای دولت تدبیر و امید
اگر این دست پروژه ها را در سیستان و بلوچستان راه بیاندازید شاهد ترورهایی نظیر شهدای سپاه نخواهیم بود
بیکاری باعث جذب جوانان به گروهک های تکفیری و افراطی میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
قابل توجه آقای دولت تدبیر و امید
اگر این دست پروژه ها را در سیستان و بلوچستان راه بیاندازید شاهد ترورهایی نظیر شهدای سپاه نخواهیم بود
بیکاری باعث جذب جوانان به گروهک های تکفیری و افراطی میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار