کد خبر: ۷۱۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 04 February 2019

«مجتهد» افشاگر اسرار آل سعود به شرح گوشه‌ای از رسوایی‌های ملک سلمان و پسرش پرداخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، «مجتهد» افشاگر اسرار آل سعود با شرح گوشه‌ای از رسوایی‌های محمد بن سلمان نوشت: او پدرش را با قمار و لهو و لعب سرگرم کرده و به تیم پزشکی دستور داده است به میزان دوز دارو‌های ملک سلمان بیافزایند تا با مرگ او در پی مصرف غیرمجاز داروها، بن سلمان بر تخت سلطنت جلوس کند.

مجتهد در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: همانطور که وعده کرده بودم در رشته توئیتی به شما درباره برنامه روزانه و هفتگی پادشاه، وضعیت جسمانی، عقلی و دارو‌هایی که مصرف می‌کند، اطرافیان وی و وظایف هر یک از آنها، شرایط جسمانی و عقلی بن سلمان و نحوه مدیریت امور پزشکی دربار اطلاعاتی خواهم داد. اما با دیدن تناقضات فاحش بین زندگی طبیعی انسان‌ها و این افراد، سقوط، تباهی، فرصت طلبی، خدعه و نیرنگ آنان و نبود اخلاق عربی و اسلامی شگفت زده خواهید شد و اولین سوالی که به ذهن شما خطور خواهد کرد این است: آیا انسان‌هایی با این درجه از زوال عقلی و روحی و انحطاط می‌توانند یک کشور را اداره کنند؟

محمد بن سلمان توانست با بازی بلوت و مجالس رقص و عیاشی سر پدرش را گرم کند تا کسی درباره بازداشت مادرش چیزی نپرسد. محمد بن سلمان به این علت زنان و ورق بازی را انتخاب کرد، چون این‌ها به ویژه از سال ۲۰۱۲ تا کنون پس از ابتلای پدرش به آلزایمر بیش از هر چیز دیگری او را شاد می‌کرد و سایر خاندان سعودی آنقدر احمق هستند که متوجه ابتلای او به آلزایمر نیستند و به گونه‌ای با او رفتار می‌کنند که گویی حافظه اش صحیح و سالم است.

چهار فرد مهم در اطراف پادشاه عبارتند از: نایف الزهرانی که گفته می‌شود کودکان (نوادگان پادشاه) را سرگرم می‌کند، فردی به نام شدیّد اهل نجران که با تقلید صدا پادشاه را می‌خنداند، عبدالرحمان الزهرانی (دائی فهده عبدالرحمان عساف) که نقش همبازی پادشاه را در بازی بلوت دارد و آخری فهد الحثلین برادر فهده و شتربان پادشاه است. این چهار نفر شب‌ها و اواسط هفته ساعت‌های پیاپی با پادشاه بلوت بازی می‌کنند و شاید نوادگان ملک سلمان هم با آنان همراهی کنند، اما شب‌های جمعه و شنبه ملک سلمان با دوستان بادیه نشین بازی می‌کند، اما نمی‌دانم چرا محمد بن سلمان اواخر هفته تیم بازی را تغییر می‌دهد. به همین سبب پادشاه نقش دیگری ایفا نمی‌کند و چیزی از اوضاع کشور نمی‌داند.

از دیگر کسانی که به طور منظم در اطراف ملک سلمان حضور دارند پزشک و پرستار خصوصی پادشاه و شماری از پسران و نوادگان وی هستند. همسر و فرزندان محمد بن سلمان، برادرش خالد و همسرش، فغم محافظ شخصی ملک سلمان و برخی از مسئولان بخش پزشکی دربار، خدمه ویژه و دوستان نزدیک نیز اجازه حضور در محضر پادشاه را دارند. محمد بن سلمان به افراد دیگر، حتی به بزرگان آل سعود، اجازه نمی‌دهد نزد پادشاه بروند که عمو‌ها و برادران ناتنی وی مثل سلطان، فیصل، عبدالعزیز از این جمله اند. این افراد در مناسبت‌های عمومی با تردستی حضور می‌یابند یا برخی فرصت‌ها را برای گفتگو با پادشاه غنیمت می‌شمرند و بار‌ها دیده شده است برادرانش با صدای بلند با او بحث و جدل می‌کنند.

علاوه بر بیماری آلزایمر که اکنون حاد شده است، ملک سلمان در سال ۲۰۰۹ تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. وی به تصلب شرایین نیز مبتلاست و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته است. وی همچنین مبتلا به آریتمی اختلال در ضربان قلب است و به همین جهت دستگاه ضربان‌ساز در بدن وی کار گذاشته شده است. ملک سلمان همچنین از بی خوابی شدید رنج می‌برد و تنها با مصرف داروی خواب آور زولپیدم می‌تواند بخوابد. در صورت بازگشت حافظه او دچار خشم و تشنج می‌شود، به همین سبب آن‌ها مجبورند با استفاده از قرص زاناکس او را آرام کنند. علاوه بر این او چند مسکن کدئین برای کمردرد و زانو درد و داروی ضد انعقاد وارفارین مصرف می‌کند.

مجتهد در ادامه نوشت: ملک سلمان همچنین به سبب سائیدگی مفاصل از زانودرد شدیدی رنج می‌برد و قرار بود تحت عمل جراحی زانو قرار بگیرد، اما با توجه به شرایط قلبی و مغزی او، پزشکان توصیه کردند این عمل انجام نشود. نکته ظریفی که اینجا باید به آن اشاره کنم این است که محمد بن سلمان می‌گوید او تاب این عمل را ندارد و تا به حال دم بر نیاورده است تا بر مسند قدرت تکیه زند.

علاوه بر پزشک خصوصی، تیم پزشکی دربار به سرپرستی صالح القحطانی و تیم کلینیک کلیولند بر روند درمان پادشاه نظارت دارند که دربار سالانه یک میلیارد ریال به این تیم به سرپرستی کرتس ریمرمن دستمزد می‌دهد. برخی نزدیکان درباره روند معالجه پادشاه می‌گویند سعود القحطانی با دکتر صالح القحطانی هماهنگی می‌کند تا با دستکاری دارو‌های ملک سلمان باعث شود او زودتر بمیرد و محمد بن سلمان پادشاه شود. از جمله اینکه وی به ملک سلمان توصیه می‌کند دارو‌های خواب آور و ضد استرس مصرف کند و بی هیچ نگرانی و ترسی دوز داروی وی را افزایش می‌دهد تا شاید دوز اضافی او را به خواب ابدی فرو ببرد.

فهده بنت فلاح، مادر محمد بن سلمان از زمان به پادشاهی رسیدن همسرش دچار ناراحتی روحی شده است و بن سلمان او و خواهرانش را از همان زمان زندانی کرده است. بیماری او ارثی است و برخی شواهد حاکی از آن است که محمد بن سلمان و برادران تنی اش نیز به این بیماری مبتلا هستند. برخی اطلاعات حاکی است او در گذشته با جادوگران حشر و نشر داشته است.

از جمله علائم بیماری فهده خشم همیشگی او از محمد بن سلمان است تا جایی که او را دشنام می‌دهد و می‌گوید دلش می‌خواهد او را بکشد. اطراف او را پزشکان احاطه کرده اند و داروی ضد استرس زاناکس و مسکن‌های قوی مثل کدئین برای او تجویز شده است و برای کاستن از عوارض جانبی این دارو‌ها وی داروی آمفتامین مصرف می‌کند.

خود محمد بن سلمان نیز از ۲۰ سالگی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است. او ابتدا مخدری ضعیف مصرف می‌کرد، اما به مصرف مواد مخدر قوی روی آورد و همین بیماری روحی خفته او را بیدار کرد. او علائم روان پریشی و پارانویا، عدم تمرکز و نگرانی شدید را دارد و به همین علت فهرست از دارو‌ها شبیه به دارو‌های مادر و پدرش مصرف می‌کند.

وی همچنین از بی خوابی شدید رنج می‌برد و گاهی ۴ تا ۵ روز بیدار می‌ماند و با مصرف دارو‌های خواب آور و آرام‌بخش ۴۸ ساعت کامل می‌خوابد و پس از بیداری دارویی می‌خورد تا بتواند تمرکز کند. پزشکان پیش‌بینی می‌کنند بیماری او تا جایی پیشرفت خواهد کرد که با نابودی مغز وی بر اثر مصرف مواد مخدر، امکان پنهان کردن آن ممکن نخواهد بود؛ درست مثل همان اتفاقی که برای عبد العزیز بن فهد افتاد.

یکی از نشانه‌های بیماری روانی شدید وی این است که او دستور داده است سرداب قصر زندان شخصیت‌های مهم باشد تا مطمئن شود دشمنانش زیر پا‌های او شکنجه می‌شوند و همیشه همه شاهزادگان، وزرای سابق و تجار بازداشت شده به همین مکان منتقل شده اند و هنوز هم بیش از ۱۰۰ نفر آنجا زندانی هستند و پرونده آن‌ها به طور کامل به سعود القحطانی ارجاع داده شده است.

مجتهد در پایان نوشت: مشروح رسوایی‌های محمد بن سلمان و شخصیت‌های نزدیک به او، اعم از زن و مرد را در این گزارش نقل نمی‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار