کد خبر: ۷۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 05 February 2019

به گزارش خبرنگار مهر، گادوین منشا با قرارداد یک و نیم ساله خود به استقلال تهران پیوست تا جنجالی ترین انتقال فعلی فوتبال ایران لقب بگیرد.

مهاجم پرسپولیس که در طول یک فصل و نیم حضورش در این تیم به هیچ وجه نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند از لیست برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد تا سرمربی کروات این تیم بتواند مهاجم مدنظر خودش را جذب کند.

سرمربی پرسپولیس پس از اینکه منشا را در لیست خروجی اش قرار داد صراحتا اعلام کرد: او را دیگر نمی خواهیم. منشا زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است که از او ممنون هستیم و برایش در آینده فوتبالی که با هر تیمی می خواهد داشته باشد ارزوی موفقیت می کنم.

باشگاه پرسپولیس نیز برای اینکه بتواند رضایت منشا را برای فسخ قرارداد جلب کند مجبور شد بخشی از بدهی اش را نقدا پرداخت کند. البته منشا نیز حدود ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیس تخفیف داد تا رضایتنامه اش را دریافت کرده و بازیکن آزاد شود.

گادوین منشا نیز پس از خروج از پرسپولیس با چند باشگاه لیگ برتری نظیر فولاد خوزستان مذاکره کرد اما پس از کش و قوس فراوان به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شد.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا این باشگاه پس از صدور رضایتنامه منشا شرطی برای ممانعت از حضورش در استقلال گذاشته است گفت: وقتی رضایتنامه یک بازیکن که قرار است در تیم دیگر نباشد را صادر کنیم نمی توانستیم شرط و شروط بگذاریم. موضع آقای برانکو درباره منشا نیز کاملا روشن بود. سرمربی تیم در گفتگو با رسانه ها هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. آقای برانکو به باشگاه هم گفت که نیازی به منشا نیست.

وی افزود: اگر با منشا قرارداد داشتیم و او رضایتنامه می خواست می توانستیم شروط اینچنینی را بگذاریم اما این بازیکن را کادر فنی هم نمی خواست و لازم بود تا با فسخ قراردادش بازیکن دیگری را در لیست قرار دهیم. به همین خاطر منشا رضایتنامه اش را گرفت و به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه پرسپولیس رفت.

بنابراین انتقال منشا به استقلال کاملا قانونی است و باشگاه پرسپولییس نمی تواند ادعایی مبنیر بر سرطی بودن رضایتنامه این بازیکن داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
خوب خدا رو شکر امروز پوز پرسپولیس به خاک مالیده شد و باخت و غرورش از بین رفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار