یوم الله ۲۲ بهمن مظهر وحدت، استقلال خواهی و آزادی طلبی ملت ایران است و در این روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی، راه هدایت گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی رخ داده است.
کد خبر: ۷۱۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 10 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک با نماینده ولی فقیه در استان نسبت به دعوت مردم غیور ومرزبان سیستان  وبلوچستان جهت حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و شرکت در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران دعوت کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن مظهر وحدت، استقلال خواهی و آزادی طلبی ملت ایران است و در این روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی، راه هدایت گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی رخ داده است.

در طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد و ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان با توکل بر خدا، قله های بلند افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ با درک شرایط حساس کنونی نیک می دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی و حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و بیش از پیش حفظ روحیه انقلابی و جهادی است.

یوم الله 22 بهمن فرصتی حیات‌بخش برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و نمایش توانمندی‌های سرشار است و مردم با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان کشانده و پاسخی قاطع و معنا دار را به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد. 

 اینجانبان ضمن گرامیداشت این ایام مبارک عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان را چون سالهای گذشته به حضور پرشور و دشمن ستیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب اسلامی را مسئلت می نماییم.

عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار