رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت به نظر لازم است یک توجه ویژه و بازنگری در رفتار و سیاستهایی که اتخاذ می شود انجام بپذیرد تا از تکرار چنین حوادثی تلخ درکشور و استان جلوگیری بعمل آید.
کد خبر: ۷۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 18 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت تلاشها و اقداماتی که متولیان امر و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و احساس امنیت در استان انجام می دهند قابل تقدیر و تشکر است اما به نظر می رسد یک توجه ویژه و بازنگری در رفتار و سیاستهایی که اتخاذ می شود انجام بپذیرد تا از تکرار چنین حوادثی تلخ درکشور و استان جلوگیری بعمل آید.

وی ادامه داد: ما هم در دستگاه قضائی استان در این رابطه تکالیفی داریم و ان شالله وظایف خود را انجام می دهیم تا عزیزانی که در سنگرهای نظامی و انتظامی در این استان تلاش می کنند بهتر بتوانند وظایف خود را انجام بدهند.

رئیس کل دادگستری استان افزود : در پیامی که از سوی ریاست قوه قضائیه در محکومیت این این حادثه صادر فرمودند دستگاه قضائی استان را مکلف کردند که این موضوع را پیگیری دقیق انجام بشود و با عوامل به وجود آورنده این حادثه برخورد قضائی مناسب انجام بشود که قطعا اینگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: همه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تلاشهای خوبی انجام می دهند که لایه های پنهان این حادثه شناسایی و برخورد با آنها انجام شود و هم در دستگاه قضائی تلاشهای خوبی صورت پذیرفته است و امیدواریم این تلاشها نتیجه بدهد و ما بتوانیم تمام افرادی که هر گونه دخالتی اعم از پشتیبانی ، اطلاعاتی و یا هر اقدام دیگری که به انجام این فاجعه کمک نموده باشد با عوامل آن به موقع برخورد بکنیم.

حجت الاسلام حمیدی افزود: یک بخش از کار هم باید در بخشهای دیگر دستگاه قضائی استان پیگیری بشود و همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است چنانچه قصور و تقصیر در جایی اتفاق افتاده باشد ان شالله از سوی متولیان امردر دستگاه قضائی پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد و برخورد قاطع با عوامل این حادثه صورت می گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار