کد خبر: ۷۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 13 March 2019

فردوسی‌پور پس از دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام‌جم در حضور مدیر شبکه سوم گفت:خوشحالم که در سخت ترین سال کاری ام جایزه گرفته ام همزمان مدیر شبکه سه هم بایک لبخند صحبت های عادل را همراهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مراسم معرفی و اهدای جوایز بهترین های صداوسیما فردوسی پور تاکید کرد که بسیار خوشحال است که در سالی که به او بسیار سخت گشت، چه از سوی هیات داوران و چه از سوی مردم عنوان بهترین برنامه صداوسیما را کسب کرده است.

همزمان با حرف های احساسی عادل و چشمان خیس او ، دوربین تلویزیون بازها روی صورت مدیر شبکه سه یعنی فروغی رفت و او نیز مداوم در حال لبخندزدن البته از نوع معنادارش بود. محمدرضا گلزار نیز در سالن بود و دقیقا دوربین در پشت سر فروغی چهره این مجری برنامه جنجالی تلویزیون را ثبت می کرد.

عادل در صحبت هایش بارها گفت: « من فرزند رسانه ملی هستم و بیش از 23 سال است که برای اینجا زحمت می کشم و مدیون رسانه ام که به اینجا رسیده ام و همه چیزم را از رسانه دارم.» 

او همچنین گرفتن جایزه از دست چنین هیات داورانی را برای خودش افتخار دانست. او گفت که شخت ترین سال کاری اش را بخاطر بی مهری های ناعادلانه پشت سر گذاشته ولی این جایزه مردمی، خستگی را از تن او در خواهد آورد. این برنامه زنده از شبکه پنج (تهران) پخش می شد.

Image result for ‫مراسم جایزه فردوسی پور‬‎

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
چقدرررررررررررررررررررررررررررر این مدیر شبکه سه منفور و کریه المنظره
جمشید
|
United States
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مدیرشبکه سه یه ادم ضعیف وحسودهست وازعادل میترسه. مدیرشبکه سه ادم منفور و...ه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار