در حالی که سال جدید استان‌های شمالی میزبان مسافران نوروزی هستند و عموما درگیری‌هایی چون اسکان، امنیت راه و جاده، خدمات شهری و امثالهم حجم کاری دستگاه‌های اجرایی خصوصا در مقاصد گردشگری را بالا می‌برد، مناف هاشمی استاندار گلستان که این روزها درگیر بحران سیل شده است در خارج از کشور به سر می‌برد.
کد خبر: ۷۲۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 23 March 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان در حالی که سال جدید استان‌های شمالی میزبان مسافران نوروزی هستند و عموما درگیری‌هایی چون اسکان، امنیت راه و جاده، خدمات شهری و امثالهم حجم کاری دستگاه‌های اجرایی خصوصا در مقاصد گردشگری را بالا می‌برد، مناف هاشمی استاندار گلستان که این روزها درگیر بحران سیل شده است در خارج از کشور به سر می‌برد.

حضور مناف‌هاشمی در خارج از کشور را رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده اعلام کرد و گفت از یک ماه قبل به علت پیگیری مشکلات خانوادگی در خارج از کشور به سر می‌برد.

اعلام حضور استاندار از یک ماه قبل در خارج از کشور در حالی است که ۲۸ اسفندماه، خبری از بازدید مناف‌هاشمی روی تلکس خبری سایت انتخاب مخابره شد که این مطلب گویای خروج نماینده عالی دولت در استان گلستان پس از وقوع سیل از این استان است!

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند نه استانداری که از بدو انتصاب، دائما برای سمت های پایتختی (اعم از شهرداری، استانداری، معاونت استانداری...) لابی می کنند.

حسین دهباشی تاریخ‌شناس معاصر، تهیه کننده و کارگردان فیلم انتخاباتی حسن روحانی نیز در نقد این حرکت مناف‌هاشمی نوشت: "ددر! واقعا استاندار گلستان -با اجازه دولت- یک ماه است که تشریف برده‌اند ددر؟! یعنی نمیشد به جای اینهمه مدیر به ظاهر ایرانی و در باطن مستفرنگ، قدری از این مسئول معمولی‌ها داشتیم که در ایام نوروز معمولا بحرانی و بارانی و مسافرخیز، خانواده‌شان در خارجه نبوده و مشکلات‌شان هم؟"

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
بیاید از حاج احمدعلی موهبتی یاد بگیرید
خدا خیر دنیا و آخرت بهش بده
استاندار به این مردم داری استان ندیده مدت هاست به خودش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
یاد استاندار سابق گیلان افتادم که در سال 83 منکر وضع بحرانی منطقه شد و گفت عادیه و... و الان در دولت فخیمه پست...رو داذند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
مشکل خانوادگی استاندار در خارج از کشور آنهم بیش از یک ماه، در شرایطی که با دلار ۱۳هزار تومانی، سفر داخلی هم برای کسی مقدور نیست، خود یک رسوایی تمام عیار است؛ بماند که در استان تحت مدیریتش هم سیل آمده است!
اسکندر فتحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ای آتیش بیوفته به خانوادت که خانه های مردم رو سیل برده تو ول کردی رفتی پی کارت بی معرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
حالا این بنده ی خدا رو سیبل نکنید
ما هر کدام در خر کجایی که مشغول کار هستیم باید وجدان کاری داشته باشیم
حضرت آقا چند سال قبل رو سال وجدان کاری نامگذاری کردند به نظرم همین معنی رو میدهد
یعنی اگر استانداری یا خبرنگار باید وجدان داشته باشی در کارت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
آقای وزیر کشور مگر استاندار میتونه مرخصی بره اونم یک ماه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار