کد خبر: ۷۲۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 24 March 2019

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تسهیلات ستادکل برای سربازان استان های سیل زده گلستان و مازندران خبر داد.

تسهیلات ستاد کل نیروهای مسلح برای سربازان گلستانی و مازندرانی + جزئیات رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تسهیلات ستادکل برای سربازان استان های سیل زده گلستان و مازندران خبر داد.

 

سردار موسی کمالی رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص تعویق اعزام یا اعطای مرخصی به سربازان مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز تاسف از حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران و خسارت های سنگینی که به خانه ها و مردم وارد شد در راستای اجرای فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا با توجه به بررسی های انجام شده در خصوص اعزام مشمولین و سربازان وظیفه تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرد. 

سردار کمالی تصریح کرد: در اعزام مشمولین مناطق سیل زده آق قلا، گمیشان، آزادشهر بندر ترکمن، سیمرغ و بعضی از روستاهای بابلسر،میان رود ،بهشهر، نکا، سوادکوه شمالی دوماه تعویق خواهد افتاد. 

وی افزود: اعزام مشمولین شهرها و بخش های فوق الذکر در تاریخ  ۱۹ فروردین ، یکم اردیبهشت و ۱۹ اردیبهشت متعاقباً اعلام خواهد شد. 

این مقام ارشد ستاد کل افزود: نیروی انتظامی می‌تواند بخش‌های دیگری که با مشکل مواجه هستند اعزام آنها را به تعویق بیندازد. 

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: کارکنان وظیفه مناطق فوق که در سایر استانها خدمت می کنند به مدت یک ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد. 
وی گفت: سایر سربازان مناطق فوق که به شهرهای آنها خسارت جدی وارد نشده است از حداکثر یک هفته مرخصی اضطراری برخوردار خواهند شد. 

سردار کمالی اعلام کرد: سربازان یگان های نظامی و انتظامی مستقر در این دو استان‌ که در ماموریت بوده و در حال کمک به مردم هستند یک ماه مرخصی اضطراری آنان در اختیار فرماندهان یگان‌ها بوده که انشاءالله پس از پایان ماموریت داده خواهد شد.

وی گفت: جزئیات موضوع پس از بررسی همه جانبه این حادثه و وضعیت حادثه‌دیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار