کد خبر: ۷۳۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵ 06 April 2019

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: بازدید مسافران نوروزی از مناطق دیدنی ایرانشهر نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد افزایش یافته است.

نبی بخش داودی با بیان اینکه بارندگی های اواخر سال گذشته و بهار امسال طراوت و زیبایی خاصی به ایرانشهر بخشیده است افزود: تمام کوه‌ها و دشت های شهرستان سرسبز شده بطوریکه مردم بویژه مسافران نوروزی اوقات خود را در فضاهای سرسبز پر از گلهای رنگارنگ سپری می‌کردند.
فرماندار ایرانشهر افزود: مسافران نوروزی علاوه بر خرید صنایع دستی مردم از بیت رهبر معظم انقلاب، قلعه ناصری، قلعه تاریخی دامن، سد آزمون آباد و رودخانه و چشمه آب گرم بزمان، قبرستان اسپیدژ، آبشار و رودخانه سرابدوک بزمان، رودخانه سرسبز دامن، نخلستان های سربه فلک کشیده منطقه، کشتزارهای گندم، دهستان آبادان، بقعه سید مهدی، پارک ها و میادین سرسبز با گلهای رنگارنگ و سایر مکان های دیدنی ایرانشهر دیدن کردند.
وی از مسئولان و روسای کمیته های اسکان و رفاه، اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار و برنامه ریزی، کمیته حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها از کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ایرانشهر تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار