کد خبر: ۷۳۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 06 April 2019

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین اظهارنظرش گفت: ما مربیان در دنیای فوتبال وضعیت نامشخصی داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم پرسپولیس در مورد اینکه مدت حضورش در پرسپولیس به چهار سال رسید، گفت: چهار سال مدت زمان زیادی است. فلسفه کاری‌ام به شکلی است که وقتی به جایی می‌روم طوری کار می‌کنم که انگار قرار است صد سال در آنجا بمانم. وضعیت کاری ما مربیان نا مشخص است. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که الان وضعیت بهتر است.

وقتی آمدم برای بقا می‌جنگیدیم، اما الان برای قهرمانی آسیا

آن زمان که با پرسپولیس قرارداد بستیم برای بقا می‌جنگیدیم، اما الان به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. پرسپولیس دیگر نباید به آن شرایط باز گردد. بچه‌ها الان همه سر حال هستند. امروز تمرین سبکی برگزار کردیم. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنان ما همه سر حال هستند و از خودشان خستگی نشان نمی‌دهند. بازی جالبی در پیش داریم. الاهلی بعد از تغییر مربی که داشته تیمشان را بهتر کردند. هدف ما این است که بهترین نتیجه را در هر مسابقه بگیریم.

خواستیم بودیمیر و شجاع استراحت کنند

برانکو در مورد اینکه چرا شجاع خلیل‌زاده همراه تیم تمرین نکرد، گفت: او مشکل کوچکی در زانویش دارد که او را همراه با بودیمیر امروز مرخص کردیم تا استراحت کنند. بودیمیر هم عواقب بازی با پیکان را همچنان به همراه دارد. علیرضا بیراوند هم کل شب گذشته را در راه بازگشت به تهران بوده است. او تلاش می‌کند تا جاییکه در توان دارد غم مصیبتی که برای همشهری‌هایش رخ داده را کاهش دهد.

در مورد عالیشاه بهترین تصمیم را می‌گیرم

وی در مورد وضعیت امید عالیشاه، تصریح کرد: فعلا او در لیست نیست همین. برانکو در مورد اینکه آیا خط خوردن عالیشاه از لیست به خاطر مصاحبه او بوده است، گفت: بله همینطور است.

اتفاقات داخل زمین نشان می‌دهد که کدام بازیکنان باید بازی کنند
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد برای عالیشاه هم تصمیمی همانند چیزی که برای محسن مسلمان و رامین رضائیان گرفت را اتخاذ کند، گفت: خیر، من تصمیمی که بهترین عواقب را برای تیم دارد اتخاذ می‌کنم. ما ۲۹ بازیکن داریم. در تمام تیم‌های دنیا ۱۱ بازیکن به میدان می‌روند که راضی هستند و چهار پنج بازیکن هم تقریبا رضایت دارند، اما مابقی بازیکنان ناراضی هستند. این مسئله طبیعی است. اتفاقات زمین نشان می‌دهد که چه کسی باید بازی کند. همه بازیکنان را دوست دارم و با کسی مشکل ندارم. باید تصمیم بگیرم که چه کسی بازی کند. باید بررسی کنم که در زمین چه بازیکنی به درد تیم می‌خورد. الان مهدی شریفی و محسن ربیع‌خواه هم بازیکن رزرو هستند. سروش رفیعی، بشار رسن و بودیمیر هم همین وضعیت را دارند. فوتبال همین است.

فشاری که روی تیم گذاشتم کاملا حرفه‌ای است

وی در مورد اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس برای سومین سال متوالی تکرار می‌شود، عنوان کرد: اصلا هنوز نزدیک به این مسئله هم نیستیم. سپاهان و استقلال یک مقدار عقب ماندند، اما آن‌ها در کنار پدیده هنوز شانس قهرمانی را دارند. در مورد تراکتورسازی که نیاز به صحبت نیست و آن‌ها فقط ۲ امتیاز کمتر دارند. آخرین سوت داور در آخرین بازی لیگ برتر قهرمان را مشخص می‌کند. از وضعیت خوب و اعتماد به نفس تیم بسیار راضی هستم. فشاری که روی تیم می‌آورم فشار حرفه‌ای است. باید حداکثر تلاش و اراده‌مان را برای کسب موفقیت به کار بگیریم. در ادامه موفقیت هم به دست می‌آید. هوادارانمان ارزش این تلاش را فهمیدند. خوشحالم که این رابطه را داریم و در این چهار سال لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

در گروه ما ۹ تا ۱۰ امتیاز برای صعود کافی است

برانکو در مورد اینکه موفقیت او در لیگ برتر محسوس است، اما در صورت نبردن الاهلی کار تیم در آسیا سختی می‌شود، گفت: باز هم تکرار می‌کنم بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به این نتیجه رسیدیم که گروه سختی داریم. السد تیمی است که از تیم ملی قطر قوی‌تر است. پاختاکور در ازبکستان قهرمان است و هشت ملی پوش دارد. الاهلی هم جزو ۴ تیم برتر عربستان است. آن‌ها همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. طبیعی است که ما مثل هر سال شوق و بلند پروازی داریم. تازه ۲ بازی برگزار شده و ۱۲ امتیاز باقی مانده است. در گروه ما ۹ تا ۱۰ امتیاز برای صعود کافی است.

چهار امتیاز را در آسیا به خاطر داوری از دست دادیم

وی در مورد مسائل مالی پرسپولیس، تصریح کرد: این مربوط به مدیریت باشگاه است و در مورد این موضوع از من سوال نپرسیدید. برانکو در مورد مشکلات داوری پرسپولیس در آسیا و امتیازاتی که این تیم مقابل السد و پاختاکور از دست داد، گفت: بله شما حق دارید. می‌دانید چه کسی قرار است داور بازی باشد. او همان داور چینی است که در فینال آسیا حضور داشت و به ما لطمه زد. طبیعی است که از این مسائل ترس داشته باشیم. می‌دانید دنبال توجیه و بهانه نیستم، اما این واقعیت وجود دارد که ما چهار امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
ایشالا یجوری از صدرجدول پرت بشوید پایین که ترامپ از محبوبیت افتاد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
آقـــــــــــــــای برانکــــــــــــــــو، جان مادرت یادته؟ فقط بگو یادته؟؟؟؟
جــــــــــــــــان میدهیم، جــــــــــــــــــــــــــام نمـــــــیدهیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یـــــــــــــــــــــــــــوهاهاهاهاها که جان کندید، جام دادید و آبروی ما را در خاک ایران ریختید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار